Mina produkter
Hjälp
Anders Dynehäll
CONTRIBUTOR ***

Visma NET Financials funkar ej på Safari

av Anders Dynehäll

Idag kan vi inte köra Financials i browsern Safari (som vi kör på alla iOS-enheter)

Nåt med nattens uppdatering att göra tro?
Nån mer med samma problem, och är det en lösning på G?

 

Får felkod 8114e48c-2ca4-47fd-a02f-89e8608e825f

 

7 SVAR 7

av Joakim Arvidsson

Hej @Anders Dynehäll!

 

Jag har skickat ett mail till dig där jag skulle behöva lite mer information gällande felet. Om andra användare har samma problem får ni gärna kommentera detta i tråden också!

 

Med vänliga hälsningar,
Joakim Arvidsson
Jonas Ahlborg
CONTRIBUTOR ***

av Jonas Ahlborg (Uppdaterad ‎09-09-2020 10:12 av Jonas Ahlborg )

Ja, samma problem här. Ingen kan logga in på sina plattor. Börjar bli väldigt akut för våra chaufförer där ute.Vi kör Crome, men det är samma fel.

Stefan Sjövald
CONTRIBUTOR **

av Stefan Sjövald (Uppdaterad ‎09-09-2020 10:12 av Stefan Sjövald )

Samma problem hos oss, d v s vissa av användarna kan inte logga in sig. Testade hos en användare med att använda annan webbläsare men resultatet blev detsamma. Och de webbläsare som användes var Google Chrome och Microsoft Edge.

 

 

 

 

Anders Dynehäll
CONTRIBUTOR ***

Vi kan logga in till visma home-sidan, där man har alla sina visma-appar, men vårt problem uppstår när vi klickar på Financials-appen

Jonas Ahlborg
CONTRIBUTOR ***

Exakt så blir det för oss också

Godkänd lösning
Joakim Arvidsson
VISMA

Hej!

 

Vi undersöker felet just nu. Jag har skapat en ny tråd i vårt driftinformationsforum där jag kommer att uppdatera när jag tar emot mer information.

 

https://community.visma.com/t5/Driftinformation/Kant-fel-Inloggning-till-Visma-net-fungerar-inte-for...

 

Med vänliga hälsningar,
Joakim Arvidsson
Kenneth Öbrink
PARTNER

Likadant hos våra kunder

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här