Mina produkter
Hjälp
Brittmarie
CONTRIBUTOR *

Tidrapportering i mobilen

av Brittmarie

Det har blivit bökigare för anställda som ska tidrapportera i mobilen. Förutom att öppna programmet, logga in, bekräta lösenord, måste man aktivt välja webbversion. Finns det ingen möjlighet att styra det direkt från Agda PS eller från webben?

 

Brittmarie

12 SVAR 12
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej!

Använder ni den separata mobilappen som heter Visma Project Management? 

Där behöver man inte välja någon webbversion, utan kan välja om man vill tidrapportera, titta på sina aktiviteter, leta upp en kundkontakt eller mycket mer. 

Här finns en kortversion av hur den ser ut. 

 

Brittmarie
CONTRIBUTOR *

av Brittmarie

Vi använder Agda och brukar gå in via Safari, nu laddae jag ner appen men appen känner inte igen min profil.

Brittmarie

Brittmarie
CONTRIBUTOR *

av Brittmarie

Är det så att jag ska kunna använda appen Projekt Management? Jag kan inte få den att fungera..

 

Brittmarie

Godkänd lösning
Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Hej Brittmarie.

Bara för att vara säker på vad du efterfrågar. Är det Visma Project Manager som du försöker logga in till via webben?

Dvs https://projectmanagement.visma.net/

 

Om det är så, då är det även möjligt att logga in via appen som Susanne hänvisade till med samma inloggningsuppgifter. Om du fortsatt har problem så skicka en skärmbild eller ta kontakt med din partner så hjälper de dig att komma in.


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Brittmarie
CONTRIBUTOR *

av Brittmarie

Min partner är det Agda lön?

Linda Sjöö1
CONTRIBUTOR ***

av Linda Sjöö1

Hej, fick du något svar angående inloggningen? 

 

ingela Pyk
VISMA

av ingela Pyk

Hej

 

Kan du vara snäll och välja Agda PS istället för Visma.net Project Management nästa gång du behöver hjälp så du är på rätt ställe. Det är Agda PS som är din partner. Jag kan svara på din grundfråga som är: 

Det har blivit bökigare för anställda som ska tidrapportera i mobilen. Förutom att öppna programmet, logga in, bekräta lösenord, måste man aktivt välja webbversion. Finns det ingen möjlighet att styra det direkt från Agda PS eller från webben?

Att det blivit bökigare beror på att den nya mobila webbsidan är gjord i första skedet för förtroendetid och ni har med all sannorlighet tidregistrering och då är det fortfarande så att man loggar in från mobilen direkt på webbsidan. Vi kommer att utöka så att tidregistrering också kommer i den mobila webbsidan.

 

Mvh

Ingela

 

 

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

 @Brittmarie 

fick du någon lösning? vi använder inte någon app utan öppnar via safari oxå (iaf på Iphone)

Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

@Anonymous är det så att du också menar Visma Lön Agda? Eller gäller det Visma PM? OM det är Lön så gå till länken som @Anonymous delgav ovan så får du hjälp.


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej,

jo såg sen att jag kommit in på någon annan sida: Visma.net Project Management (Servera) som inte jag tillhör.

Blir lite tokigt när man söker på nåt i Hela Communityn 🙂  men i Agda löns Community finns inget svar på frågan så därför ville jag kolla om BrittMarie fått någon klarhet i det.

Godkänd lösning
Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Visma Lön Agda är programmet. Och jag antar att du har support direkt med dom, så ring dit så hjälper de dig säkert. 

Men rör det sig om Visma.net Project Manager så har du säkert en partner som hjälpt er komma i gång med systemet och då är det de du kan ringa. 


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej!

Här är länken till communityt för Agda PS, 

https://community.visma.com/t5/Agda-PS/ct-p/se_ep_Agda_PS

 

Vänliga hälsningar, 

Susanne

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här