Mine produkter
Hjælp
Susanne2505
CHAMPION *

Firstline ???

af Susanne2505

Hej

 

Jeg har nu siddet i kø i kun 1 timer til support - jeg kommer igennem men får at vide at jeg ikke kan få hjælp her og nu, da hende jeg taler med er ansat i Firstline ??

men at hun kan tage mod besked og så vil jeg blive ringet op i dag eller i morgen.

Jeg har brug for hjælp i dag, ikke i morgen.

Hvis I ringer tilbage i morgen så er jeg i møde det er jeg hele dagen og I ringer jo ikke igen hvis I ikke  får fat i os, vi må ringe retur til jer, så hvad gør jeg nu.

Jeg synes, at jeres kundeservice er ringe, vi betaler i dyre domme men kan ikke få hjælp, jeg bliver så frustreret og så fordi at jeg tror at det er systemet der har en fejl.

Vil I være rare at ringe mig op i dag 519 er mit kundenummer 

Jeg takker 

4SVAR4

af Mette Simonsen

Hej Susanne

 

Tak for din henvendelse.

 

Jeg er ærgerlig over, at du har haft en dårlig oplevelse med vores Firstline, hvor jeg kan se, at du har siddet i kø i 19 minutter inden dit kald blev besvaret. Firstline er et tiltag, som vi er påbegyndt for at gøre noget ved ventetiden i telefonkøen til Hotline.

 

Tanken med Firstline er, at de tager imod din henvendelse, så du slipper for at hænge i en telefonkø. Firstline vil så finde en konsulent, som kan løse din henvendelse og vende tilbage til dig indenfor rimelig tid og henvendelsens prioritet. Så hvis vi er i en lønaflevering periode, vil henvendelser om f.eks lønkørsler blive prioriteret højest.

 

Vi håber, at det vil skabe en bedre oplevelser for alle kunder.

 

God dag 🙂

/Mette Simonsen

Susanne2505
CHAMPION *

af Susanne2505 (Opdateret ‎18-05-2021 11:02 af Susanne2505 )

Hej Mette

 

Måske I burde informer på jeres hjemmeside hvad Firstline er !

19 minutter jeg ved ikke hvor du har dette fra - men super at skriver sådan så ser I også bedre ud.

 

Rigtig god dag

 

 

 

Godkendt løsning
Mette Simonsen
VISMA

af Mette Simonsen

Hej Susanne

 

Enig - vi kunne godt have lagt info ud på Community, der er nu lavet et opslag.

 

Tiden som jeg nævnte, er hentet fra vores log i telefonsystemet, og hvis ikke det er korrekt, så beklager jeg meget.

 

Vi håber at vores tiltag vil skabe en forbedring for dig og vores øvrige kunder, det er i hvert fald det vi ønsker og prøver.

 

Rigtig god dag!

Mette Simonsen

Godkendt løsning
PernilleT
CONTRIBUTOR ***

af PernilleT

Lyder som en god ide 🙂 held og lykke

pernille