Mine produkter
Hjælp
LST
CONTRIBUTOR ***

Registreret ferie vises ikke i Outlook

af LST

Jeg har et par medarbejdere, der ikke automatisk får ferien registreret i Outlook, når det er registret i Visma HR. For alle andre kommer det godt nok ind i kalenderen.

Er der nogen, der ved, hvad der går galt?

12SVAR12
Godkendt løsning
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Med opdateringen af My Visma appen i sidste uge kommer godkendt fravær nu over i medarbejderens kalender.

Se info her: My Visma app - opdatering

Lene Halling
CONTRIBUTOR ***

af Lene Halling

Jeg følger lige med her - synes vi mangler totalt overblikket...er lidt nysgerrig på hvordan I andre skaber overblik i en afd med eks. 10 kollegaer som skal koordinere ferie - især om sommeren. Glæder mig til jeres input.

Lene Halling
CONTRIBUTOR ***

af Lene Halling

Jeg er lidt nysgerrig på hvordan I andre har overblikket som leder i systemet, jeg synes vi mangler et kalenderoverblik så man ligesom kan se hvem der er på arbejde og kan dække ind over hinanden- det kunne være fint med outlook og kalender der, men de fleste hos os vil gerne bruge app. Hertil er jeg også nysgerrig på hvordan jeres medarbejdere får besked om deres ferie mv. er godkendt? Troede

der var notifikationer - som man se i filmen...

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Vi har ikke en funktion, der giver medarbejderne besked, når deres registreringer er godkendt. Der er mulighed for at opsætte påmindelser til medarbejderne, om at de skal huske at registrere fravær m.m., og at lederne skal huske at godkende registreringer.

Påmindelserne udsendes kun pr. e-mail, altså ikke som en push-besked via appen - men det er noget vi kigger på.

Brix
CHAMPION *

af Brix

Er det en funktion man betaler ekstra for (når den virker)?

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Funktionen er tilgængelig (og gratis) for alle, der registrerer og godkender fravær via Visma HR.

Brix
CHAMPION *

af Brix

Hvordan sættes det op? Vi bruger Visma til fravær på vores funktionærer.

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Se afsnit 2.14 i denne vejledning: Vejledning til Indstillinger i Visma HR 

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Det er desværre sådan, at fravær, der er godkendt via My Visma appen, ikke automatisk kommer over i medarbejdernes kalendere.

Vi håber snart at have en løsning på dette.

LiseLotteHeindahl
CONTRIBUTOR *

Hvad er status på godkendt ferie fra app til Outlook? 

Helle Toft
CONTRIBUTOR ***

af Helle Toft

Hej Mie Eggers

Er der noget nyt i forhold til dette. Når vores ledere godkender via app'en kommer ferien ikke ind i outlook? Dette er afprøvet i dag den 23/3. 

Mvh Helle 

Lene F M Sørensen
CHAMPION *

Jeg vil også spørge om, hvornår godkendt fravær via app'en bliver sendt til Outlook?