for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Vores ledere modtager ikke påmindelser, når der ligger fravær til godkendelse.
Er der udfordringer med dette modul?
Løst! Gå til løsning.
Vores påmindelser har ikke virket de seneste 4 uger.
Status er fra min side løbende opdateret i den sag i Customer Portal, som blev oprettet den 26/4, men problemet er stadig ikke løst.
Jeg har svaret dig i sagen i Customer Portal.
@Mie Eggers - Er det denne uge, du mener I har udsendt påmindelser? Hvis ja, hvornår i denne uge har I udsendt påmindelserne? Vores ledere fortæller, at dem der skulle have kørt i mandags kl. 11.30 ikke er modtaget?
@Majbrith Petersen, jeg vil bede dig om at fortsætte dialogen via Customer Portal, hvor jeg har oprettet en sag til dig. Pft.
Hej Lene
Tak for din kommentar. Vi er ved at undersøge sagen.
Hej Lene
Nu skulle det virke igen. Har I modtaget jeres påmindelser?
Hej @Mie Eggers
Vi er først nu blevet opmærksomme på, at vores påmindelser ikke når vores ledere. Er problemet opstået igen eller måske kun løst for nogle brugere?
Hej Majbrith
Vi har udsendt påmindelser i denne. Jeg har oprettet en sag til dig i Customer Portal, hvor du kan læse mere.
Hej @Mie Eggers
Vores ledere får stadig - nu 3 uger efter - ikke påmindelser på mail. Og der er ingen, som reagerer på den sag i customer portal, som du har oprettet på sagen og som jeg løbende opdaterer. Føler mig lidt ghostet ... Noget nyt?
Hej Majbrith
Det undersøger jeg lige.
Vi har samme problem, og jeg var lige ved at oprette en sag på det. Men det venter jeg med. Håber I får det løst hurtigt.
Hej Mie
Vi får påmindelser nu - tak
Vi får igen ikke påmindelser.
Er der noget nyt om påmindelser?
Hej Lene
Vi har udsendt påmindelser til jer i denne. Jeg har oprettet en sag til dig i Customer Portal, hvor du kan læse mere.
Der bliver igen ikke sendt påmindelser, når der ligger fravær til godkendelse
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.