Mine produkter
Hjælp
Trine Lindekilde
CONTRIBUTOR **

B-kort

af Trine Lindekilde

Når en medarbejder ønsker at benytte sit B-kort, hvordan undgår jeg så, at systemet selv 

opdaterer til hovedkort? 

5SVAR5
Berita50
CONTRIBUTOR *

af Berita50

sværre en medarbejder der har skattekort, men hvor skat konstant sender et b kort, og jeg skal  genrekvirere  ved hver lønkørsel. 

Miska85
CONTRIBUTOR **

af Miska85

Hej Trine
Vi oplever det **bleep** og det er møg irriterende. Medarbejderen burde selv kunne gå ind på SKAT og angive hvilket udbetalingssted skal have hvilket kort.
God dag 🙂

HCH
CONTRIBUTOR ***

af HCH

Hej Trine. Jeg har heller ikke tidligere oplevet det scenarie du beskriver, og data kommer jo via SKAT på baggrund af information på medarbejders stamkort.  Ring evt. til Hotline for tjek om der er noget galt et sted.

Alternativt forslag:  Inden lønkørsel er 100% afsluttet, så kør rapporten Medarbejder Stamkort, hvor skattekortoplysninger fremgår.  Alternativ kan du kører Revisionsrapport, hvor ændringer fremgår.  Begge dele burde ikke være nødvendigt, fordi systemet skal huske hvad der er gemt. 

 

Trine Lindekilde
CONTRIBUTOR **

af Trine Lindekilde

Tak Susanne. Jeg har oplevet det 2 gange nu, det har desværre resulteret i, at en medarbejder har fået et stort skattesmæk, da han (heller ikke) selv var opmærksom!

Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Hej Trine

 

Jeg har ikke noget godt svar. Vil bare informerer om at jeg har flere der benytter Bi-kort og jeg har ikke oplevet at systemet selv har ændret det væk fra dette til et hovedkort.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.