for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Når en medarbejder ønsker at benytte sit B-kort, hvordan undgår jeg så, at systemet selv
opdaterer til hovedkort?
Hej Trine
Vi oplever det **bleep** og det er møg irriterende. Medarbejderen burde selv kunne gå ind på SKAT og angive hvilket udbetalingssted skal have hvilket kort.
God dag 🙂
Hej Trine. Jeg har heller ikke tidligere oplevet det scenarie du beskriver, og data kommer jo via SKAT på baggrund af information på medarbejders stamkort. Ring evt. til Hotline for tjek om der er noget galt et sted.
Alternativt forslag: Inden lønkørsel er 100% afsluttet, så kør rapporten Medarbejder Stamkort, hvor skattekortoplysninger fremgår. Alternativ kan du kører Revisionsrapport, hvor ændringer fremgår. Begge dele burde ikke være nødvendigt, fordi systemet skal huske hvad der er gemt.
Tak Susanne. Jeg har oplevet det 2 gange nu, det har desværre resulteret i, at en medarbejder har fået et stort skattesmæk, da han (heller ikke) selv var opmærksom!
Hej Trine
Jeg har ikke noget godt svar. Vil bare informerer om at jeg har flere der benytter Bi-kort og jeg har ikke oplevet at systemet selv har ændret det væk fra dette til et hovedkort.
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.