Mine produkter
Hjælp
Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***

Betaling for leverance af lønsedler i mit.dk

af Dorte Selmar

Måske har jeg bare været uopmærksom, men jeg troede egentlig at det var gratis at få leveret lønsedler i mit.dk.  Nu ser jeg opkrævning herfor på faktura.

 

DorteSelmar_0-1667301803525.png

 

 

Vi valgte som virksomhed fortsat at betale for levere i e-boks, idet vi mente at det var hensigtsmæssigt overfor vore medarbejdere.  Men jeg er overrasket over at det udløser betaling begge steder.  Levering i mit.dk er jo ikke noget vi har valgt - og jeg er usikker på OM danske borgere reelt er begyndt at bruge denne løsning....   Hvad oplever I andre ?

 

3SVAR3
Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***

af Dorte Selmar

Ja jeg er 100% klart over at vi betaler for at levere til e-boks - men jeg var ikke helt klar over at den nuværende leverance i mit.dk også koster.  Jeg er helt klar over at lønsedlerne OGSÅ er i mit.dk og jeg nyder selv at der nu står arbejdsgivers navn som afsender og der er logo på - så ja vi må udfase e-boks anvendelsen så hurtigt som muligt....

Benjamin Nielsen
CHAMPION *

af Benjamin Nielsen

Og lige en tillægskommentar! Jeres lønsedler levers også til mit.dk, så jeres medarbejdere har adgang til lønsedlerne to steder. Måske kan I langsom fase eBoks ud og derved spare de ekstra lønseddelskroner 😉

Benjamin Nielsen
CHAMPION *

af Benjamin Nielsen

Hej Dorte,

 

Visma har været meget specifikke i deres materiale omkring betaling for levering til mit.dk og at hvis man ønskede at fortsætte med eBoks, ville det koste ekstra.

 

Min oplevelse er at der er rigtig mange der stadig ikke er klar over at deres nye offentlige digital postkasse er mit.dk og ikke eBoks. Personligt synes jeg IKKE om Vismas skift til mit.dk, men vi var ikke interesseret i at skulle betale mere pr. lønseddel og derfor lander vores lønsedler nu der.

 

Mit.dk er slået stort op i forhold til at man kan betale regninger derfor, chatte med kundeservice mm., men er det noget som "VI" egentlig er interesseret i. Jeg er ikke, jeg ønsker mig blot en så simpel løsning som muligt og så et navn der ikke forvirrer så meget som mit.dk gør. Alle tror jo det har noget med mitID at gøre 😂

 

Jeg er spændt på at høre fra andre om deres oplevelser 😊

 

Mvh Benjamin

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.