for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Godmorgen.
Vi kan konstatere, at der er indberettet til e-indkomst både den 18/12+23/12, så data til medarbejdernes årsopgørelse bliver forkerte. Hvordan tænker I at det skal løses?
Kundeforhold 360.
Mvh. Wicki
Hej Gitte,
Det er ikke en visningsfejl hos SKAT - Det er en fejl at indberetningen er gået igennem dobbelt hos SKAT.
Vi har i dag været i kontakt med SKAT og SKAT er opmærksom på problemet - Vi fik at vide det burde blive løst senest på onsdag og indtil da må vi ikke selv tilbagefører noget på e-indkomst. 🙂
Med venlig hilsen
Katrine Eiberg Nielsen
Hej
Vi skal bede jer om at kontakte Skat hvis I har spørgsmål da det er hos dem udfordringen har været. Vi kan desværre ikke hjælpe.
Hej Susanne,
Hvor kan vi se, om vi er omfattet af fejlen? Vi har tjekket indberetningerne på Skats hjemmeside på 2 medarbejdere, og det ser rigtigt ud. Men hvad er det helt specifikt der vises dobbelt, er det det hele?
Venlig hilsen Karina
Hej Karina,
Vi har i dag fået besked fra SKAT om at fejlen er rettet inde fra dem af, så det bør også stemme.
Hvis der havde været indberettet dobbelt for jer, havde alle felter på e-indkomst stået dobbelt - Du havde ikke været i tvivl.
God dag 🙂
Hej Katnie
Jeg kan i dag (8/1-25) se at vores stadig står dobbelt i e-indkomst.....Har du tjekket om det er korrekt at jeres er blevet rettet?
VH Jeanne
Hej Jeanne,
Jeg har tjekket det tidligere i dag og vores er ikke rettet endnu.
Vi har fået besked om, at de forventer at være færdige i dag. Jeg tjekker derfor op på det igen i morgen 🙂
Med venlig hilsen
Katrine Eiberg Nielsen
Tak for svar :).
Så må skat stadig være på sagen.
VH Jeanne
Jeg har også været i kontakt med Skat idag, da vores dobbelt indberetning heller ikke er blevet rettet endnu. Svaret var, at Skat ikke har kunne overholde de først lovede tidsfrister, men at der arbejdes på sagen.
MVH Jannie
Hej igen
Skat havde udfordringer den 18 december da vi indberettede på vores kunder. Vi var derfor i kontakt med Skat og blev derfor bedt om at indberette igen, derfor kan man se at der ligger to indberetninger den 18. Men det er kun en visningsfejl, i forhold til hvad Skat har oplyst. Jeg har kigget på en af jeres medarbejdere og kan konkludere at der er to indberetninger den 18.
Se artikel på community: https://community.visma.com/t5/Driftsinformation-i-Drifts-og/LOST-Manglende-eIndkomst-kvittering-fra...
God dag
Har du yderligere spørgsmål om dette skal jeg bede dig om at tage kontakt til Skat eller oprette en sag i portalen.
Godmorgen og godt nytår.😉
Vi kigger på det og vender tilbage.
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.