- Marker tråd som ny
- Marker tråd som læst
- Fastgør denne Tråd for den nuværende bruger
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Udskriftsvenlig side
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
- Indberet stødende indhold
På ca. 15 af mine medarbejdere er e-skattekort gældende fra 1/1 ikke hentet automatisk, og selvom jeg rekvirerer sker der intet. Hvad er los?
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej
Jeg har samme problem - oplever også en 3-4 medarbejdere jeg ikke får skattekort ind på. Er der en løsning på problemet ?
Mvh. Inge Villum
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej
Inde på Skats hjemmeside oplyser de om igen at der er problemer med skattekortene. Det var tilsyneladende ikke løst hos dem alligevel. I kan følge med inde på deres hjemmeside under Driftslog.
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej, jeg har samme problem med et par medarbejdere.
Nu har jeg prøvet at hente den kvittering der blev snakket om, men de medarbejder er slet ikke på listen, så kan ikke se, hvad der er evt. skulle være galt med dem
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej
Den eneste måde at få skattekortet ind på er, at genrekvirere skattekortet. Vi har videregivet den til vores teknikere som oplyser, at oplysningerne fra Visma løn kommer afsted til Skat. Vi oplever desværre i øjeblikket at der går lidt ekstra tid før skattekortene kommer ind.
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej Susanne,
Nu undrer jeg mig over, at min kollega som har hentet skattekort omkring kl. 10 her til formiddag, og har fået leveret skattekortet nu.
Vi arbejder på samme kundenr. men på to forskellige arbejdsgivere - kan det virkelig passe, at jeg skal vente over flere dage på et skattekort, mens min kollega får dem leveret inden for et par timer?
På forhånd tak,
Mvh. Julie
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej Susanne,
Det ville være rart at få oplysninger som dette fra Visma, og ikke noget vi selv finder ud af.
Jeg har måtte køre lønnen for januar uden skattekort på flere medarbejdere, fordi det ikke er blevet hentet, til trods for at jeg har prøvet at hente skattekort i flere dage op til lønkørslen.
Det er super frustrerende at skulle give vores medarbejdere besked om at deres januar-løn bliver gevaldig lavere end de regner med, fordi de bliver trukket 55% og intet fradrag har...
Mvh. Julie
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
Hej Susanne,
Jeg har prøvet at genrekvirere skattekortene, jeg sendte anmodningen igår, men de er desværre stadig ikke kommet ind i systemet...
Jeg har også kontaktet Skat, og de siger de har sendt skattekort afsted, som svar på anmodningsfilen 🙂 men kan desværre stadig ikke se dem i systemet.
- Marker som ny
- Marker med bogmærke
- Abonner
- Ignorer
- Marker
- Udskriv
prøv at hent rapporten kvittering på indlæste eSkattekort.
Der vil du kunne se, hvad der er gået galt.