Mine produkter
Hjælp
Mette S
CHAMPION **

FIRMABIL MODUL

af Mette S

HEJ

JEG KAN IKKE FÅ FIRMABIL MODULET TIL AT VIRKE, HVERKEN IGÅR ELLER I DAG.

DET STÅR BARE OG SNURRER!

JEG SKAL HAVE LAVET NY BESKATNING AF ALLE BILERNE MED DENNE LØNKØRSEL.

ER DET NOGET VISMA ER IGANG MED?

VH METTE

12SVAR12
mariannebrandt
CONTRIBUTOR ***

af mariannebrandt

Hejsa, lidt sent at svare, men jeg har en master excel fil jeg bruger til manuel beregning af bilbeskatning, med de nye satser for 2022

Anette Si
CONTRIBUTOR ***

af Anette Si

Hej Marianne

 

hvis du vil dele filen med mig så må du meget gerne maile den til asi@wexoe.dk    😀

GMJ2020
CHAMPION *

af GMJ2020

@mariannebrandt hvis du vil dele må du også gerne sende til mig 🙂 gitje@biomar.com

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Hej Marianne,

Slet ikke for sent. Jeg har enenu ikke fundet en løsning. Så den kunne jeg godt tænke mig at se. Kan du evt. sende den til mig lgh@trifork.com

På forhånd tak.

/Lene

Jane_D
CONTRIBUTOR ***

af Jane_D

Hej

 

Vi har  også oplevet fejl på både beregningen af værdi af fri bil og fejl i miljø tillæg den ligger v Visma men har stadig intet hørt siden før den 20. 01.

Ærgerligt at modulet ikke fungerer det sparer ikke meget tid når vi skal dobbelt tjekke hver gang.

 

Lea Jørgensen
CONTRIBUTOR **

af Lea Jørgensen

Hvis Fri bil modulet bar står og snurrer, kan det være fordi du har en efterregulering liggende der ikke er afvist eller godkendt, det har jeg prøvet før. 

Når I taster manuelt bruger i så de "gamle" lønarter 3000

Vh Lea

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Tak for tilbagemeldingen. Jeg vil tjekke efterreguleringen næste gang. Jeg bruger 33000 og 33004 altså de nye.

GMJ2020
CHAMPION *

af GMJ2020

god morgen @Mette S 

jeg har tidl. haft kontakt med VISMA og har lagt vores biler ind manuelt, da det desværre ikke er det korrekte grøn ejerafgift der bliver hentet fra SKAT

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Godmorgen @GMJ2020 og tak for input.

Jeg har også tastet beskatningen manuelt.

Ha en dejlig dag 🙂

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Hos mig kan jeg godt beregne hos Visma, men ikke overføre til lønsystemet. Så jeg har også tastet manuelt. Men har ikke taget højde for, at der er fejl i beregningen, da det er det forkerte beløb i grøn ejerafgift som hentes hos SKAT.

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Det er så ærgerligt at systemet så ikke gør opmærksom på, at der er fejl i beregningen. Og bestemt også at det har stået på i så lang tid.

Jeg har brugt det hele året - og kan så konstaterer at alle bilerne er beskattet forkert.

Er der en her inde der har en eller anden smart måde man kan beregnet det manuelt på efter de nye regler? Måske et regneark eller et link til et sted der gør det rigtigt?

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Hej @LGHansen 

Jeg kender ikke nogen smart måde. 

Jeg har taget bil listerne fra leasing selskaberne og tastet manuelt i visma løn.

vh Mette

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.