Mine produkter
Hjælp
GitteMeyer
CHAMPION *

Ferietillæg saldo / lønseddelstype

af GitteMeyer

Hej

Jeg har indtil nu kørt lønseddelstype 1 - men nu hvor ferietillægget er udbetalt og ikke som 2021 vises i bodyen med "allerede udbetalt" havde jeg behov for en lønseddelstype der giver mig den korrekte restsaldo, det kan jeg få ved at skifte til lønseddelstype 0, men så udgår min visning af Feriefritimer i bunden 😞 

Er der en type der giver mig alt eller hvad kan gøre i stedet? Hvor kan jeg se hvad de forskellige lønseddelstyper viser af totaler uden at ændre og danne lønseddel for hver type.?

Hilsen 

Gitte

6SVAR6
Gitte Lauritsen
CONTRIBUTOR ***

af Gitte Lauritsen

Har samme problem på mine kan jeg se. Hvor er det du finder lønseddeltypen?

GitteMeyer
CHAMPION *

af GitteMeyer

Hej, den finder du i Opsætning/stillingskategori. Hvis der derinde klikker på hjælp helt oppe i toppen til højre, kommer der en hjælpe menu .

Gitte Lauritsen
CONTRIBUTOR ***

af Gitte Lauritsen

Mange tak - sidste år havde vi en art 44301 - ferietillæg udbetalt, den er væk i år. 

Vi ville helst bare have den på igen, undrer mig bare over den bliver væk af sig selv pludselig 🙂 

 

GitteMeyer
CHAMPION *

af GitteMeyer

Du har fuldstændig ret, vi ville også gerne have den tilbage, det giver et bedre overblik og knap så mange forklaringer, når der står " allerede udbetalt" fremfor at hele det opsparede henover året står i bodyen og så medarbejderen skal se et andet sted efter resten, og der står netop ikke i bundteksten "rest ferietillæg" men kun ferietillæg.

 

GitteMeyer
CHAMPION *

af GitteMeyer

Hej Igen

Fik ikke formuleret mig helt korrekt, idet ferietillægget jo godt kan ses, men det ekstra ferietillæg kan ikke. Dog har jeg fundet beskrivelsen af lønsedlerne og jeg kunne da godt tænke mig, at typerne også gav en beskrivelse af hvilke typer der viser ekstra ferietillæg - dette er ikke beskrevet og nej måske også bare et fåtal af os der har et sådant gode, men det bliver mit problem ikke mindre af.

Catrine Nielsen
CONTRIBUTOR ***

af Catrine Nielsen

Hej Gitte

Vi bruger lønseddel 17, og vi har også ekstra ferietillæg og feriefritimer. Begge dele kan ses på vores lønsedler.

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.