Mine produkter
Hjælp
Susanne123
CHAMPION ***

Lister i forbindelse med ny ferielov

af Susanne123
Okay indrømmer, at her er jeg måske ikke helt skarp. Jeg har stadigvæk lidt problemer med at finde ud af hvilke lister jeg skal bruge for at finde ud af hvad vi betaler til feriekonto på hvilken dag. Før hen kunne jeg se det på overførselslisten, men nu er der lidt på overførselslisten (gammel ferielov) og noget på ny overførselsliste, men der kan jeg bare ikke umiddelbart se dispositionsdatoerne. Er det "bare" den dato der står ud for "i alt" f.eks. 13/11-2020 for timelønnede og 30/10-2020 for min fratrådte funktionær? Er der flere steder jeg skal lede efter data? Hvordan finder i andre ud af hvornår og hvad der bliver afregnet til feriekonto?? /Susanne Og så et lille ønske, det ville være dejligt hvis data kunne komme tilbage på den almindelige overførselsliste, således at jeg der kan se en sum, f.eks. i ovennævnte eksempel, afregnet til feriekonto d. 13/11-2020 kr. xxx,xx og 30/10-2020 kr. yyy, yy
5SVAR5
PiaSkovAndreasen
CHAMPION *

af PiaSkovAndreasen
Enig! alt samlet et sted, tak! Den klippe-klistre-rutine vi er nødt til at køre nu, fungerer bare meget ringe.

Så længe der er gammel ferie er det desværre to lister der skal kigges på, når gammel ferie er afholdt så er dette ikke nødvendigt mere. Der bliver ikke lavet en samlet liste.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen
Hos mig er der ikke tale om gammel ferie. Min Overførselstotal indeholder ikke længere feriepenge. Specifikation af nets træk skal klippes sammen fra rapporten 'Overførselstotal' og fra rapporten 'Overførselsliste Ny Ferielov'.
Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123
Det vil sige at jeg ikke længere kan leverer korrekt bilag til økonomi. For "ny overførselsliste" er så udspecificeret at det ikke giver mening at give den med i forhold til GDPR. Jeg er derfor ked af at i blankt afviser at få summen tilbage på "afregning med dispositionsdato". Men derudover forståer jeg det som om at det altså kun vil være "ny overførselsliste" jeg skal bruge til feriepenge fremover. Tak, så må vi jo se om vi kan få det til at fungerer..
id19384
CHAMPION ***

af id19384

Enig, det ville være en stor hjælp om de kunne fremgå af "Afregning pr. disp. dato.

Pt. afventer jeg posteringen i banken inden  jeg bogfører, beløbene finder/tjekker jeg på overførselsliste ny ferielov.

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.