Mine produkter
Hjælp
Sophia
CONTRIBUTOR *

Manglende fradrag

af Sophia

På min seneste lønseddel manglede jeg mit fradrag. Fik derfor en del mindre i løn. 
Plejer man at få den manglende løn med næste løn? 

7SVAR7
Sophia
CONTRIBUTOR *

af Sophia

Det var mere om det var muligt at få det manglende løn, i sin næstkommende løn. Da jeg fik løn uden fradrag ved en fejl 🌸

Brix
CHAMPION **

af Brix

Hvis det er en fejl så ja, alt er jo muligt, men du skal kontakte din lønbogholder, så de kan rette fejlen. Det rettes ikke automatisk.

Brix
CHAMPION **

af Brix

Nu gætter jeg på, at du ikke selv sidder og laver løn - jeg vil opfordre dig til at kontakte dit lønningskontor. De kan hjælpe dig med hvad der er sket i lige dit tilfælde. BH Jeanette

Sophia
CONTRIBUTOR *

af Sophia

Det var mere om det var muligt at få det manglende løn, i sin næstkommende løn. Da jeg fik løn uden fradrag ved en fejl

Brix
CHAMPION **

af Brix

Det kommer an på hvordan du er sat op. Du kan fx stå til Bikort - og du kan have fået nyt skattekort grundet fx en restskat eller andet. Du er nød til at tale med din lønbogholder om det.

Sophia
CONTRIBUTOR *

af Sophia

Det var fordi at min tidligere chef ikke nåede at frigive mit hovedkort i tide. Har lige skiftet arbejde nemlig.

Brix
CHAMPION **

af Brix

Sådan var det i gamle dage - i dag kan to godt have hovedkortet.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.