Mine produkter
Hjælp
Rikke Frandsen
CONTRIBUTOR **

Mit.dk - mangler logo

af Rikke Frandsen

Vi har nu modtaget vores lønsedler i Mit.dk første gang 🙂

Jeg har bedt om logo i Mit.dk og på lønsedlen, men det er kun på lønsedlen der er logo.

I Mit.dk er det stadig Visma's logo - dog står der vores Firmanavn som afsender - men logoet burde også var vores firma logo ik' ?

14SVAR14
Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Vi oplevede at der hverken var logo på lønseddel eller sender id første gang, jeg skrev direkte til projektgruppen som havde bekræftet modtagelsen, og det beklagede meget. Ved sidste lønkørsel i august var der styr på lønsedlen men stadigvæk ingen senderid. Jeg har igen skrevet til projektgruppen så nu venter jeg i spænding på at alt er i orden til september.

Bare super ærgerligt at vi bliver lovet at alt er i orden når det går i luften hvis vi sender til tiden (hvilket jeg gjorde) og det så ikke er på plads alligevel.

af Anja-Landgren-Nielsen

Kære alle sammen. 

 

Mit.dk Projektgruppen er ikke aktiv på Community. Hvis I oplever fejl og mangler, bedes I kontakte os på samme mail, som I sendte jeres logoer til: mit.dk@visma.com 🙂

 

Jeg har dog forsøgt, at dykke ned i jeres sager, for selvfølgelig skal I da have logo begge steder, hvis det er bestilt 🙂 

 

@Rikke Frandsen:
Jeg kan umiddelbart ikke se, at der skulle være noget galt med jeres logo. Jeg opretter gerne en sag hos Mit.dk, for at få dem til at løse det, hvis logo stadig ikke fremgår ved jeres afsendernavn? Er fejlen hos begge virksomheder? 🙂

 

@Vayan Haussmann :
Grunden til, at der ikke fremgår logo ved jeres afsendernavn, er fordi vi endnu ikke har modtaget et nyt logo fra jer.
Det tilsendte logo blev afvist, og vi to havde en mailkorrespondance om det den 6. maj. Hvis du sender mig et nyt logo, så skal jeg sørge for, at det hurtigst muligt, bliver sat op 🙂 

 

@GitteMeyer :
Det lyder godt nok mystisk, at dit logo ikke fremgår på lønsedlerne. Jeg vil gerne undersøge sagen nærmere hos Mit.dk, hvis det fortsat ikke fremgår på jeres lønsedler? 🙂 

 

@Sushi1 og @RVOL78 :
Jeg kan ikke slå jeres navne op i mailindbakken, da jeres Communitybrugernavn ikke indeholder jeres navn.
Hvis I fortsat mangler logoer, så send mig gerne en mail på mit.dk@visma.com, så vil jeg også gerne følge op på jeres logoer 🙂 I mailen bedes I notere CVR-numre + hvor logoet mangler. 

 

I ønskes alle en god tirsdag 🙂

 

Med venlig hilsen
Anja Nielsen

RVOL78
CONTRIBUTOR *

Hej Anja

Jeg har sendt en mail til mit.dk@visma.com. Vores logoer er ikke dukket op på lønsedlerne.

GitteMeyer
CHAMPION *

Hej Anja - logoet på lønsedlen er dukket op ved kørslen her i august. Så jeg tænker da blot det var "kludder" på linjen. Alt er okay i august i hvert fald. 🙂

Vayan Haussmann
CONTRIBUTOR **

af Vayan Haussmann

Hej Visma

Jeg mangler stadig en tilbagemelding på, om der er noget nyt ift. at der kun er vores logo på lønseddel og ikke på mailen/besked i MIT.dk? 

Afsender står stadig som VISMA. 

 

Hej

Hvis I stadig ikke har fået noget svar retur så vil jeg gerne undersøge det. Men det kræver at jeg får jeres kundeforholdsnr.

 

 

 

 

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Vayan Haussmann
CONTRIBUTOR **

Hej Susanne

Jeg har ikke fået noget svar retur.

Vores kundeforholdsnr. = 1669.

 

Venlig hilsen

Vayan Haussmann

 

GitteMeyer
CHAMPION *

af GitteMeyer

Hej - jeg har indsendt to logoer i forskellig format og fået kvittering herfor. Jeg undre mig dog over, at vi kun kan se et logo og det er i Mit.dk i oversigten over mail. På lønsedlen er der ikke skyggen af logo - det troede jeg var derfor I skulle have 2 logoer i forskellig format.

Hvad har jeg misforstået? Lad mig høre fra jer.

af Susanne Persson1

Hej

Har du stadig ikke hørt fra os, så skal jeg bede om dit kundeforholdsnr, så undersøger jeg det gerne.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
GitteMeyer
CHAMPION *

af GitteMeyer

Hej Susanne

Jeg har fået en så fin forklaring fra Bobby, en serviceminded ung mand jeg talte med i telefonen en dag. OG logoet på lønsedlen er kommet, så det var bare lidt "net-forvikling-udfordring".  

Sushi1
CONTRIBUTOR **

af Sushi1

Vi  har også bestil begge dele.  På lønsedlen er der afstende men mangler logo 

RVOL78
CONTRIBUTOR *

af RVOL78

Vi har også bestilt begge dele, men ved os er der logo og navn ved afsender, men ingen logo på lønsedlen.

Vayan Haussmann
CONTRIBUTOR **

af Vayan Haussmann

Jeg har også bestilt med logo og afsender navn på både besked fra Mit.dk og lønseddel. Det er alene på lønsedlen af bankens log og navn fremgår.

I en anden besked skriver i, at vi efter lønkørsel modtager en kvittering fra Mit.dk. Jeg har kørt lønnen den 20.07.2022 og har ikke modtaget nogen kvittering. 

 

Vayan Haussmann
CONTRIBUTOR **

Jeg har nu fundet en "Fejl- og kvitteringsliste fra MIT.dk" under rapporter dannet den dag lønnen er kørt. 👍

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.