Mine produkter
Hjælp
Hanne Bernekilde
CONTRIBUTOR **

Nogen der ved hvorfor det fravær jeg sidder og taster ind i januar, pludselig er fravær kørt i decem

af Hanne Bernekilde

Sidder med 28 sider efterreguleringer, sidder og taster fravær ind for december og januar, har lagt fravær ind i januar, der står pludselig at fravær jeg har lagt ind for et par dage siden er kørt ?

 

Nogen der ved hvorfor ?

3SVAR3
Godkendt løsning
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

I bedes kontakte os, så vi kan kigge nærmere på dette

jh1966
CONTRIBUTOR ***

af jh1966

Sidder med samme problem + fejl i de ansatte som skal trækkes i løn, der trækker den personerne for langt mere ferie trods det, at medarbejderen har optjent ferie til rådighed. jeg indberettede fejlen i fredag, men ved ikke hvornår jeg kan forvente en tilbagemelding, og jeg skal godkende løn mandag. Desværre er det ikke en konsekvens fejl, da nogle af de medarbejder som skal trækkes i løn får trukket den korrekte afholdte ferie.

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Jeg sidder med samme spørgsmål. Jeg har lige lagt ferie ind på et par medarbejdere, som er afholdt i slutdecember. Og vupti står der, at fraværet allerede er kørt i december?? 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.