Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

Rettelse af pensionselskabets navn

af Anonymous

I forbindelse med at Skandia overgår til AP Pension, er jeg interesseret i, hvordan vi retter det på lønsedlen, således der fremadrettet står "Overført til AP Pension" fremfor "Overført til SKANDIA LIV".

 

Tak.

4SVAR4
Christina Wagner
CONTRIBUTOR **

af Christina Wagner

Hej,

Vi er ligeledes overgået fra Skandia til AP Pension sidste år. I den forbindelse kontakter jeg, Visma for at spørge hvorledes vi skal forholde os. Beskeden er, at vi ikke skal foretage os noget. Den samme melding læser jeg i ovenstående besked.

I går henvender AP Pension sig, for at oplyse mig om indbetalingerne ender på en "fejl-kø", og vi derfor skal få det rettet. Her til morgen kontakter jeg Visma igen, for at få oplyst - hvad skal vi gøre? Beskeden er, at vi selv som firma skal ændre "Afregningstypekode". AP Pension oplyser desuden en UL-kode vi skal indtaste. Men er det hele UL-kode med bogstaver og tal eller er det kun tal?
Måske nogen derude kan være mg behjælpelig eller står i samme situation?
På forhånd tak.

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Christina, 

 

Vi ændrede afregningskoden inkl. UL-koden. Det er både bogstaver og tal, som vi taster ind under "overenskomstkode", når du opretter pensionen på den enkelte medarbejder. 

Christina Wagner
CONTRIBUTOR **

af Christina Wagner

Hej Sidsel,

Tak for din tilbagemelding. Jeg må bare i gang 🙂
God weekend.
Venligst Christina

Godkendt løsning
Anne Robertsen
VISMA

af Anne Robertsen

Det er ikke ændring du skal kan foretage, det er en ændring Visma foretager.

Visma foretager ændringen på baggrund af navne ændringen fra pensionsselskabet.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.