Mine produkter
Hjælp
Rie Fiil Johansen
CONTRIBUTOR *

Skattekort på ny medarbejder

af Rie Fiil Johansen

Er der andre end mig som oplever at der ikke kommer skattekort ind på nyoprettet medarbejder, eller gør jeg mon noget forkert. Det er den eneste kunde jeg har i visma løn, men har ikke oplevet problemer før.

 

Med venlig hilsen 

Rie

7SVAR7

af Susanne Persson1

Pga de udfordringer der er med at systemet køre langsomt, så har der også været ventetid på skattekort. Har I stadig udfordringer må I meget gerne ringe herind, så vi kan få de informationer vi har brug for. 🙂 

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
ahj
CONTRIBUTOR *

af ahj

Hvad er status med skattekortene? Jeg har en ny medarb. jeg rekvirerede på d. 19/6. D. 23/6 er det fortsat ikke kommet og jeg ringede ind til jer. Fik at vide jeg skulle genrekvirere. Det er fortsat ikke kommet og hvis jeg kører lønnen betaler vedkommende 55 % skat uden fradrag. Er der håb for, at skattekortet snart kommer ind?

af Susanne Persson1

Godmorgen, vi er ved at undersøge om der er udfordringer. Der vil blive informeret på Community når vi ved mere.

 

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
dmjbb
CONTRIBUTOR *

af dmjbb

Ja, jeg modtager ikke nye skattekort @Visma ved I hvorfor vi ikke modtager automatiske skattekort?

Birthe Prangsgaard
CONTRIBUTOR ***

af Birthe Prangsgaard

Jeg har også nogle det ikke kommer ind på

 

Povl
CONTRIBUTOR **

af Povl

Jeg har måtte genrekvirere i meget lang tid.

 

RikkePug
CONTRIBUTOR **

af RikkePug

Jeg får heller ikke skattekort ind her de sidste par dage.

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.