Mine produkter
Hjælp
Mette S
CHAMPION **

VENTETID KØØØØ TELEFON VISMA LØN

af Mette S

I FORTÆLLER LØBENDE AT I ER VED AT OPLÆRER NYE MEDARBEJDERE TIL AT BESVARE VORES TELEFON OPKALD.

HVORNÅR REGNER I MED, AT VI SOM KUNDER KAN MÆRKE DE FLERE ANSATTE ?

 

JEG STARTEDE SOM NUMMER 5 !!!!   OG SIDDER STADIG I KØ EFTER 01:06:15 MINUTTER 

ØV ØV ØV ØV 

 

JEG GIVER OP..............................................................

24SVAR24
Trine Jensen
CONTRIBUTOR ***

af Trine Jensen

Kære Visma.

Hvad skal vi som kunder gøre for at få Jeres assistance?

Det er umuligt at komme igennem på telefonen, der er ingen ledige medarbejdere på chatten og I svarer ikke på de sager som er blevet oprettet.

Er vi nødsaget til at betale for en hel times konsulentassistance hver måned således at vi ved at vi kan komme igennem med vores spørgsmål?

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Nej, vi er godt nok heller ikke imponeret og overvejer at skifte lønsystem. 

Vi er lige kommet på Vism Løn den 01-10-2020, men jeg har arbejdet i systemet de sidste mange år. (I anden virksomhed)

Der har altid været ventetid, også laang ventetid indimellem, men det bliver bare værre og værre!!

Meget utilfredsstillende og frustrerende..

SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

af SofieFoghDahl

Jeg var nr. 6 i køen en dag......1 time og 5 min senere var jeg nr. 5 😞  Det er total uhørt - samlet ventede jeg over 2½ time den dag på at komme igennem fra at være nr. 6 til at komme igennem. Det er bare op af bakke. Og for det så ikke skal være løgn, så kunne sagen ikke klares, så konsulenten måtte lave en sag til deres teknikere. Den sag har nu ligget hos Visma i over en uge 😞   Jeg er godt nok ikke længere imponeret af Visma. Det var noget bedre da det stadig hed MLE/Bluegarden. 

piafolkmann
CONTRIBUTOR *

af piafolkmann

Jeg startede som nummer 8 forleden dag. Valgte efter et stykke tid, at taste ja til at blive ringet op. Da var kl. 13.15 - men jeg hørte aldrig noget. Dagen efter ringede jeg igen. Var - som dig nr. 5 - og kom først igennem 1 1/2 time senere. Tålmodighed er en dyd.... 😞

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.