Mine produkter
Hjælp
Mette S
CHAMPION **

VENTETID KØØØØ TELEFON VISMA LØN

af Mette S

I FORTÆLLER LØBENDE AT I ER VED AT OPLÆRER NYE MEDARBEJDERE TIL AT BESVARE VORES TELEFON OPKALD.

HVORNÅR REGNER I MED, AT VI SOM KUNDER KAN MÆRKE DE FLERE ANSATTE ?

 

JEG STARTEDE SOM NUMMER 5 !!!!   OG SIDDER STADIG I KØ EFTER 01:06:15 MINUTTER 

ØV ØV ØV ØV 

 

JEG GIVER OP..............................................................

24SVAR24
Kamilla6
CONTRIBUTOR *

af Kamilla6

Jeg sidder lige nu i kø. Startede som nummer 3 for 1 time og 38 minutter siden, nu er jeg nummer 2 😞

SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

af SofieFoghDahl

Jeg startede som nr. 2...Efter 45 min blev jeg nr. 1. Juhuu tænkte jeg så der snart håb, men desværre nej. Først 1 time og 50 min siden kom jeg igennem. Og desværre kunne min sag måske ikke klares idag og jeg skal bruge dataene, så det er igen op af bakke, hvis jeg først kan modtage filen jeg har issue med på tirsdag. Hende jeg talte med var supersød, no doubt about that, men det er jo uhyggeligt, at høre, at hun og en anden konsulent er de eneste i hotlinen pga. sygdom og ferieafholdelse 😯 begynder sgu at have ondt af de konsulenter, som sidder og tager vores opkald. Men det ændre jo ikke på, at vi lønkonsulenter ikke kan færdiggøre vores arbejde når vi har et system, hvor hotline og hjælp ikke er ordentligt tilgængelig ☹️

SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

af SofieFoghDahl

Wauw, idag kom jeg igennem på 10 min 🙄 total overraskende, men også rart. Det eneste issue er jo så desværre at den hos hotline der tager telefonen ikke kan hjælpe én og der så er nød til at blive lavet en sag + der skal ringes tilbage på en sag, som har ligget siden den 8/3 ☹️ Ville stadig være dejligt, hvis man kunne ringe ind og få hjælp med det samme uden at skulle vente på svar, som man ikke ved hvornår man får........men da en forbedring, at man ikke skulle vente 2-3 timer på at komme igennem til en medarbejder i Hotline. Håber andre har oplevet det samme. God påske derude 🙂

NinaleFevre
CONTRIBUTOR **

af NinaleFevre

Jeg sidder faktisk i køen pt og kom ind som nr 15, valgte at hænge på da jeg stadig afventer at I VISMA ringer tilbage fra i mandags og den opgave jeg har SKAL løses inden lønkørslen, da der ellers vil være fejl på lønnen.

Så nu er jeg nr 6 og har pt ventet i 2 timer og 43 minutter.

Synes dette er for meget....

 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej jeg har siddet i kø i  1 time og 15 min. . Vælger efterfølgende at bede Visma ringe op. Det var i sidste uge.... venter stadig......

vi overvejer at skifte lønsystem.... og det er da ret æv.

 

SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

af SofieFoghDahl

Må erkende, at jeg er i gang med at kigge efter andet system for det fungere ikke, at man hver måned betaler over kr. 2.000,- for ikke at skulle betale for support gennem hotline når man ikke kan komme igennem til dem og de ikke vender tilbage på de sager de selv gennem hotline ikke har kunne klare, så deres tekniske afdeling skal se på tingene i stedet. Og ja så hører man så bare ikke noget tilbage igen.......lidt som ude af øje ude af sind 😞     

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Sofie og alle I andre som heller ikke kan komme igennem. Hvis du finder et andet lønsystem, må du meget gerne skrive, tak. lr@fjordrk.dk 

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Igen idag sidder jeg i køøøøøø

Fra at være nr 14 i køen til at være nr 8 på 01 time og 40 minutter 😞 

Oprettet en sag i går, men ikke hørt noget.

 

............................................................ Øv!

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Sidder stadig i kø.

Startede som nr 14 klokken 11.00 og nu er klokken 13:31 og jeg er nummer 7 i køen!

EFTER 2 TIMER OG 45 MINUTTER, MÅ JEG GIVE OP IGEN, DA JEG HAR FRI.

Mit spørgsmål er ellers meget vigtigt og omhandler at de fleste ansatte pludselig mangler 2,08 feriedag!!!

Rune1788
CONTRIBUTOR **

af Rune1788

Den problemstilling spurgte vi ind til igår, og de lovede at vende tilbage med et estimat for hvornår det bliver løst. Men vi har selvfølgelig intet hørt fra dem.

Mette S
CHAMPION **

af Mette S

Det ser ud til at vi fik 2,08 feriedage for meget fra december til januar lønsedlen og nu er de trukket tilbage. 

Kunne være fedt hvis Visma vender tilbage, så vi kan give virksomheden/medarbejdere en forklaring!!

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Jeg har sad i kø i  1 time og 33 min. i går. Til sidst lagde jeg besked om de skulle ringe til mig. De ringede ikke i går...venter i spænding om de ringer i dag. Ringede også i sidste uge og bad om at blive ringet op. Der blev ringet imens jeg var til frokost. Min kollega fik af vide at de ikke kunne garantere at de ville ringe igen. De ringede aldrig igen. Det er godt nok op ad bakke!!!

 

Rune1788
CONTRIBUTOR **

af Rune1788

Hvis man skal være rimelig, er det ikke helt Vismas ansvar om du er på din plads eller ej, når de ringer tilbage. Din kollega burde have hentet dig, hvis det er vigtigt nok.

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Det vil være ok hvis der er tale om at vente et par timer. Men bestemt ikke når man skal sidde ved telefonen i flere uger!

SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***

af SofieFoghDahl

Det er uhørt og ikke bare op af bakke. Det er faktisk ikke længere bare en bakke. Det er Mount Everest vi kæmper med.  I min verden skal de være glade for at det ikke er "bare lige" at skifte lønsystem for så havde jeg i hvert fald gjort det sidste måned....

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Jeg har siddet   1 time og 33 min. i formiddags. Til sidst lagde jeg besked om de skulle ringe til mig. Det er endnu ikke sket.

 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Jeg har siddet i kø i dag i over 3 timer, gik fra nr. 8 til nr. 3 på den tid.. Og da jeg endelig blev nr. 3 i køen - så blev der lagt på 😮

TineLautrup
VISMA

af TineLautrup

Hej Natascha.

Min kollega har prøvet at ringe til dig, men du svarede ikke. 

Han prøver igen senere. 

Mvh. Tine 

Godkendt løsning
Thor Lundehoj
VISMA

af Thor Lundehoj

Hej @Mette S 

 

Du har helt ret. Vi har travlt hver måned. Der er flere ting der spiller ind. Vi har været ramt af fravær i vores Customer Care Team. Vi har hentet kollegaer ind i de travleste perioder og alligevel kan vi have svært ved at følge med.

 

Vi er i fuld gang med at hyre ind og er også nødt til at vente på de rigtige profiler, som kan give den bedste service. Samtidigt har vi organiseret os anderledes og forventer en positiv effekt heraf.

 

Sidst men ikke mindst har vi også oplevet en markant stor ændring i vores kunders adfærd. Flere og flere henvender sig med mere end almindlige hotline henvendelser, og det udfordre os og resulterer fx i længere telefonsamtaler, som så resulterer i ventetid.

Også her er vi i gang med en del initiativer på vej, som gerne skal være med til at sikre, at vi kan yde god support service til alle.

 

Jeg ved godt at dette svar ikke på nuværende tidspunkt kan afhjælpe situationen, men blot vid at vi gør alt i vores magt for at nedbringe kø tiden og forbedre vores kunders oplevelse. 


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
Rune1788
CONTRIBUTOR **

af Rune1788

Du hører i sandhed til på Christiansborg.

 

Ikke et konkret svar omkring en løsning der kan bruges. Blot en masser "vasken hænder" og udenoms snak. Hvis karrieren  hos Visma fejler, bør du overveje at blive politiker --> det vil du egne dig til. 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.