Mine produkter
Hjælp
id19384
CHAMPION ***

saldi i boblerne

af id19384

Hej,

Kan man køre en lønkørsel allerede nu, så kun boblerne bliver opdateret = rulle feriefritimer over til 2021?

Det er for længe at vente til januar månedslønnen køres!

10SVAR10

af Anne Robertsen

Ja, vi kan bekræfte at det bliver vist efter lønkørslen.

 

Hvis du har adgang til lønsystemet, kan du se saldiene i Rapporten, "Medarbejdertilgode"

 

Vi kan også bekræfte at fejlen bliver løst inden næste årsskifte

id19384
CHAMPION ***

af id19384

Nu er det ikke mig, men mine kolleger der har udfordringen de kan jo ikke forstå hvor deres saldi er.

Hvor er det ærgerligt at I ikke har forudset dette og har en brugbar løsning.

Satser på at det er rettet om et 1 år 😄

Emarqvo
CONTRIBUTOR **

af Emarqvo

Ja helt enig og vores medarbejder syntes det er lidt usmart især når vi er skiftet til nyt lønsystem og så virker dette ikke. Ja lad os håbe at dette ikke sker til næste år. 🤔

GitteMeyer
CHAMPION *

af GitteMeyer

Hej - kunne man lave en slags "Kørsel -0" i 2021, som kun har til formål at køre saldi over i 2021? I mit tidligere lønsystem, var dette en "feature" som skulle overståes før den allerførste kørsel i nyt år.

af Anne Robertsen

Godt forslag og god ide - det vil vi helt klart overveje til næste årsskifte😉

Mette Lyckegaard
CONTRIBUTOR ***

af Mette Lyckegaard

Den problemstilling har jeg desværre også og helt enig, det er længe at vente til januar løn er kørt før boblerne bliver opdateret

id19384
CHAMPION ***

af id19384

Har via chatten fået at vide at det skal undersøges nærmere. og at jeg er velkommen til at oprette en sag eller ringe til hotline.

Håber seriøst har I har en løsning klar - for mine medarbejdere kan jo ikke forstå hvor deres saldi er forsvundet hen.

Det er for længe at vente, hvis det først kan ske ifm lønkørsel ultimo januar.

af Anne Robertsen

Boblerne er opdateret når januar er godkendt

Lene F M Sørensen
CHAMPION **

af Lene F M Sørensen

Jeg har kørt en opdatering på ekstra feriefridage med LA 310, men det slår ikke igennem i Visma HR. 

id19384
CHAMPION ***

af id19384

Det slår vel først igennem ifm en lønkørsel?

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.