om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ik heb een suppletie aangemaakt over het 3de kwartaal 2024. Echter het systeem corrigeert de periode van.. meteen naar een datum in 2023 ondanks dat ik de periode handmatig aangepast had van 1 juli t/m 30 september 2024. Nu had ik al periode afsluiten gedaan en is de belastingpost toegevoegd bij de openstaande posten crediteuren. Ik heb de suppletie echter nog niet verzonden naar de fiscus. Hoe kan ij deze potentiële suppletie, die dus op verzenden staat, alsnog laten vervallen?
Dank je Sander, ik heb natuurlijk weer een vervolgvraag :-). Bij BTW-perioden staat de desbetreffende suppletie niet vermeld. Als ik dan klik op het 3de kwartaal 2024 (de door Visma gecreëerde suppletie is de periode 01072023-30092024 )krijg ik als foutmelding:
wordt door ten minste één 'TaxYear' regel naar deze regel verwezen. De bewerking kan niet worden voltooid.
@Martinair ik wil je adviseren om even contact te zoeken met jullie implementatiepartner om dit verder te onderzoeken.
Je kunt de optie "Btw-periode heropenen" om de status terug te zetten, waarna je de periode kunt annuleren of btw-correcties kunt doen. Let op: de factuur voor de Belastingdienst wordt niet automatisch teruggeboekt. Deze moet handmatig worden tegengeboekt.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.