- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goedemiddag,
Bij het exporteren naar Excel komt niet altijd de rapportinformatie naar voren. In onderstaand voorbeeld regel 1 t/m 8.
Zelf heb ik er geen last van, iemand anders krijgt dit steeds niet en anderen hebben het af en toe.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Groeten Patricia
- Labels:
-
financials
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Sinds de uitbreiding van export naar XLSX en CSV kun je direct op de knop klikken, maar ook een menu openen om te kiezen tussen XLSX en CSV. Wanneer je direct op de knop klikt komt de info mee, wanneer je kiest voor XLSX in het menu niet. Dit is waarschijnlijk ook de oorzaak van jouw bevindingen.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Dank voor je reactie Roland, maar dat is niet aan de orde. Er wordt altijd direct op de knop geklikt.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Dan kun u het beste even contact opnemen met uw partner, want ik heb er geen andere verklaring voor.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Zou graag zien dat iemand van Visma hier iets over roept. Als jij, als Partner, het niet weet dan zal de onze het vast ook niet weten.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @PatriciaS zoals Roland aangeeft zit hier wel precies het verschil. Wanneer je direct klikt op de export knop, krijg je aanvullende gegevens te zien. Wanneer je het pulldown menu opent en kiest voor "Excel", dan krijg je geen aanvullende gegevens.
Hier klikken betekent Excel met Rapportinformatie:
Hier klikken betekent Excel zonder rapportinformatie:
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Dag @sanderdercksen
Ronald gaf aan dat bij direct klikken de info meekomt. Jij zegt niet direct klikken 😉
Anyway: het werkt allebei niet
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@PatriciaS sorry mijn fout inderdaad... ik heb mijn antwoord nu aangepast naar hoe het zou moeten zijn. Dat het voor jullie in beide situaties niet altijd goed werkt komt mij niet bekend voor... Ik wil daarom toch adviseren om dit even bij jullie implementatiepartner te melden, zij kunnen dan nog wat aanvullende tests doen om te bekijken onder welke condities dit wel/niet goed werkt.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Je hebt 2 opties, je kunt exporteren als xlsx en als csv. Bij csv krijg je deze informatie niet te zien.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Zoals ik aangaf gaat het om export naar excel, dus xlsx