Mijn Communities
Help
Paul te Pas
CONTRIBUTOR ***

Automatisch doorboeken banktransacties

door Paul te Pas

Op de crediteurenkaart kun je aangeven dat inkoopfacturen van een betreffende leverancier automatisch geboekt worden. Kan dit ook voor banktransacties ingesteld worden.

Denk hierbij aan betaling ven rente- en bankkosten, loonheffingen, pinontvangsten etc...

Op dit moment kan ik de transacties clusteren en vervolgens in 1 keer doorboeken.

Automatisch real-time verwerken zou een enorme efficiencyslag betekenen. 

3 ANTWOORDEN 3
Wessel Huisman
CONTRIBUTOR ***

door Wessel Huisman

Dit zou inderdaad enorm helpen. Automatiseringsregels op basis van omschrijving en IBAN, andere pakketten werken hier al mee. Belangrijk is alleen dat het niet dichtgetimmerd wórdt, maar dat de gebruiker zelf ook automatiseringen kan aanpassen en uitzetten.

Sander Kreuze
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Sander Kreuze

Dat is zeker van belang Wessel!

Je moet de automatiseringsregels naderhand kunnen bewerken anders moet je naderhand een boel handmatig corrigeren mochten de automatiseringsregels toch anders ingesteld moeten worden.

En laat het handmatig corrigeren naderhand niet de fijnste functie zijn in Visma eAccounting, ook dit punt moet vele malen gemakkelijker kunnen, ik heb vernomen dat dit ook in ontwikkeling is.

Hopelijk komen er snel aanpassingen door in Visma eAccounting waardoor het programma nog gebruiksvriendelijker wordt.

Goedgekeurde oplossing
Sander Kreuze
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Sander Kreuze

Ik weet dat Visma dit in ontwikkeling neemt of gaat nemen.

Hopelijk snel want ik kan ook niet wachten om dit stuk te automatiseren, dan zijn we eindelijk van de vele handmatige boekingen af.