Mijn Communities
Help
Sander Kreuze
CHAMPION ***

Ervaar jij ook het gemak van de nieuwe Rabobank directe bankkoppeling?

door Sander Kreuze (Bijgewerkt ‎06-07-2022 22:01 door Sander Kreuze )

Naast de BUNQ die al realtime integratie had met Visma eAccounting is sinds kort de vernieuwde directe bankkoppeling met de Rabobank een mooie verbetering. De Rabobank synchroniseert meerdere keren op een dag met Visma eAccounting.

 

Verkoopfacturen die direct ontvangen worden of Inkoopfacturen die je heb betaald kun je dezelfde dag afstemmen in de bank. Ideaal voor administrateurs die 1 x per week de administratie geheel kunnen bijwerken (inboeken, betalen en afletteren in de bank).

 

Daarnaast geen kanttekening meer bij openstaande postenlijsten "LET OP openstaande posten zijn tm gisteren bijgewerkt".

 

Ik hoop dat alle andere banken, ABN, ING, TRIODOS snel zullen volgen.

 

2 ANTWOORDEN 2
Sander Kreuze
CHAMPION ***

door Sander Kreuze

De oude kopppeling was het rond 6 uur in de ochtend.

De nieuwe premium koppeling synchroniseerd 4 keer op een dag. Welke tijdstippen dit zijn dat weet ik niet.

EMulleners
CHAMPION ***

door EMulleners

Hallo Sander, hoe vaak is meerdere keren per dag? Ik heb de nieuwe bankkoppeling meteen geactiveerd en sindsdien diverse checks op het "meteen" bijwerken van transacties gecontroleerd maar ik zag ze niet tijdens het boeken alsnog verschijnen. Dat was wel de aanname die ik deed, er stond in de mail dat dit wel min of meer direct bijgewerkt zou zijn.