Mijn Communities
Help
Grf64
CONTRIBUTOR **

Importeren auditfile

door Grf64

Hallo,

 

Visma geeft op verschillende plaatsen op hun website(s) aan dat gegevens kunnen worden overgezet middels een audit file. Nu probeer ik dat en ik krijg een foutmelding. Bij het importeren noch support krijg ik helder wat de foutmelding is zodat ik het kan laten oplossen. De auditfile is gecontroleerd in 'Auditfile converter and analyzer 2.8' en daar komen geen fouten uit.

 

Zijn er meer mensen die een auditfile hebben geprobeerd te importeren en waar dat niet lukt en support ook niet bereid is mee te zoeken naar een oplossing? Het importeren zou in het verleden tot fouten hebben geleid. Dit kan, maar, denk ik dan, zet dan niet op je site dat gegevens middels auditfiles kunnen worden overgezet.

 

Met vriendelijke groet

1 ANTWOORD 1
Sander Kreuze
CHAMPION ***

door Sander Kreuze

Een Auditfile bevat veel data en soms levert dat problemen op bij conversies. Leg je foutmelding voor aan support: support.eaccounting@visma.com wellicht kunnen je zou verder helpen. Overweeg ook of het converteren wel echt nodig is. Mijn ervaring leert dat schoon beginnen met de standaardinstellingen van visma eaccounting veel voordelen heeft.

 

Groet,

Sander Kreuze