Mijn Communities
Help
Gerrit Schouten
CHAMPION *

Lijst met projecten

door Gerrit Schouten

IK wil graag een rapport hebben met daarop de omzet en kosten voor alle open en gesloten projecten. Ik kan dit nu wel per project voor elkaar krijgen, maar ik wil alle projecten in één overzicht.

6 ANTWOORDEN 6
Sander Kreuze
CHAMPION ***

door Sander Kreuze (Bijgewerkt ‎13-02-2023 14:54 door Sander Kreuze )

Net als Gerrit zou ik ook graag een totaallijst opvragen, inclusief totaal van de aantallen, als je werkt met agrarisch sub en het uiteindelijke projectresultaat in verhouding tot de omzet: brutomarge per project.

 

En dan nog een wens: monitoren op grootboekmutaties "zonder projectcode"

 

Ik graag een extra filter toegevoegd zien: zonder project. Dit filter ook toevoegen bij Analyse in de projectlijst. In de praktijk boeken we namelijk 7100 inkoop alleen maar inkoopfacturen waarbij een projectcode gekoppeld moet worden. De optie projectcode verplicht op een grootboekrekening is niet mogelijk. Dit is ook een wens. Daarom check ik de grootboekkaart of er mutaties zijn waarbij geen projectcode is ingevoerd. Ik zou het liefst een projectcode willen afdwingen tijdens het inboeken van een inkoopfactuur.

Goedgekeurde oplossing
Arnold Westra
VISMA

door Arnold Westra

Vanaf vandaag is het mogelijk om over meerdere projecten heen zichtbaar te krijgen wat er is geboekt op grootboekniveau.

Voor meer informatie zie: https://community.visma.com/t5/Nieuws-in-Visma-eAccounting/Nieuw-rapport-Projectresultaat-voor-een-d...

Sander Kreuze
CHAMPION ***

door Sander Kreuze

Je kan in Financial overview helaas ook maar per project een resultaat opvragen. Ik zou ook graag zien dat dit rapport er komt.

EMulleners
CHAMPION ***

door EMulleners

Dit verzoek heb ik zes jaar geleden al ingediend....

Bart Blom
VISMA

door Bart Blom

Beste Gerrit,

 

Dit  rapport kan u van inzicht voorzien:

BartBlom_0-1665738943669.png

Dit is een rapport wat alleen geldt voor lopende projecten. 

BartBlom_1-1665739356695.png

We nemen uw feedback mee als verbeterverzoek om alle(zowel open als gesloten) projecten zichtbaar te hebben op bovenstaande methode.

Gerrit Schouten
CHAMPION *

door Gerrit Schouten

Dag Bart, dank voor je reactie. De door jou genoemde optie is mij bekend, maar is niet wat ik bedoel. Het gaat om één rapport met daarop alle projecten op rij-niveau, en vervolgens in kolommen de omzet en kostprijs.