om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ik heb voor steeds meer klanten de betaallink ingeschakeld, maar krijg nu het verzoek dit terug te draaien omdat de omschrijving op het bankafschrift "Visma Amili AS" vermeldt maar geen naam van de debiteur. Voor klanten die zelf geen toegang tot Visma hebben of er te weinig gebruik van maken, is dit heel verwarrend en ze kunnen niet snel in hun bankafschrift een betaling van een debiteur controleren. Daarnaast duurt het 2 dagen voordat het geld op de bankrekening staat. Dit is voor grotere bedragen uiteraard wel een issue. Worden deze twee zaken naar verwachting nog aangepast of is dit een gegeven bij betaling via betaallinks?
Op gbr 1250 Tussenrekening betaallinks staat ook welke facturen zijn betaald, dus misschien is dat overzichtelijker.
Het is voor mij niet te doen dagelijks voor al die klanten een overzicht af te drukken en toe te sturen. Het betreft klanten die de hele dag in het veld werkzaam zijn en liquiditeit is uiteraard belangrijk. Niet meteen kunnen zien wie betaald heeft en daarnaast twee dagen op het geld wachten is voor deze klanten geen werkbare functionaliteit en ik heb de betaallinks helaas weer op hun verzoek moeten uitzetten.
Bijzonder Esther want wij ervaren dit als een hele fijne oplossing. Met name het gemak en het snelle betalen vinden wij grote pluspunten.
Beste Esther Mulleners,
Bedankt voor je vraag! Ik snap dat het verwarrend is voor je klanten dat er 'Visma Amili AS' op hun bankafschrift staat.
Amili (vroeger heette dit Zettr) is het bedrijf dat de techniek en de betalingen voor de betaallinks regelt. Omdat zij het geld verwerken, komt hun naam op het afschrift te staan. Ook de twee dagen voordat het geld op je rekening staat, is een gegeven.
Om toch snel te zien welke debiteur er precies betaald heeft, kun je het uitbetalingsrapport in eAccounting afdrukken en delen met de klant. Dit vind je bij Verkoop onder het tabblad Betaallinks > Uitbetalingen. Daar staat per uitbetaling een overzicht van alle facturen en klanten, zodat je precies weet welk bedrag bij wie hoort.
Visma eAccounting BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.