om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ik verstuur mijn facturen met een email vanuit e-accounting. Dan wordt de omzet direct correct geboekt, en het is gewoon handig. Echter, de tekst van die email is niet terug te vinden in e-accounting. Een alternatief is het boeken van de factuur en opslaan als pdf en die dan als bijlage bij een email te versturen. Maar dat is omslachtiger.
Bestaat er een mogelijkheid om de betreffende email in cc of bcc aan een eigen emailadres te sturen? Zodat de specifieke tekst niet verloren gaat?
Hoi Sander,
Ja, je hebt gelijk. Daar had ik nog niet aan gedacht. En dit werkt.
Two downsides die ik liever niet gezien zou hebben:
- je moet het per debiteur instellen;
- het is geen systeem bcc
Maar goed, dit werkt.
Dankjewel!
Groet, Arjen
Geef je stem op onderstaand idee Arjen, dit is precies wat jij bedoeld:
Hoi Arjen,
Ik zie dat je 'specifieke tekst' schrijft. Bedoel je dat je, naast de standaard mailteksten van eAccounting, ook nog specifieke tekst per factuur wil toevoegen aan een mail?
Als je op zoek bent naar de standaard mailteksten, dan vind je deze in ieder geval in instellingen > Bedrijf > overige.
Hoi Robin,
Dank voor je antwoord. Mijn reactie:
Ja, ik schrijf soms ook specifieke tekst per factuur.
Nee, ik ben niet op zoek naar standaard mailteksten.
Zowel standaard als specifieke teksten per email vanuit eAccounting "gaan verloren", worden niet opgeslagen. Mijn vraag is of de email met de factuur en met de tekst wél ergens opgeslagen kan worden, of met een cc naar mijn eigen emailadres kan worden gestuurd.
Nogmaals, een work-around is dat eAccounting de factuur boekt en een pdf maakt, die ik dan zelf met een email vanuit elk gekozen emailadres kan versturen. Maar dat is een extra handeling, met vergeten als risico.
Beste Arjen,
In de debiteurgegevens kun je bij iedere debiteur een CC emailadres opgeven bij Stuur cc naar.
Alle facturen die hierna verstuurd worden worden automatich voorzien van het cc emailadres.
Visma eAccounting BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.