Mijn Communities
Help
Ellis2
CHAMPION *

Wijzigen goedkeurder in Approval Financials

door Ellis2

Er is een medewerker uit dienst en een nieuwe medewerker moet nu goedkeurder worden. 

Subaccount naam aangepast. maar oude medewerker bestaat nog steeds?

Waar kan ik dat aanpassen en e-mail adres controleren? Wat zijn de stappen om de oude medewerker te vervangen voor een nieuwe?

Want nu wordt er geen approval workflow aangemaakt.

8 ANTWOORDEN 8
Ellis2
CHAMPION *

door Ellis2

Dank!

Ellis2
CHAMPION *

door Ellis2

Nog een klein vraagje: Waar zet ik aan dat de medewerker een mailtje krijgt als er een nieuwe factuur in approval staat voor goedkeuring?

 

door Erik van den Berg

Kan de medewerker ook in Approval? Ik denk van Ja, dus dan is het de workflow aanpassen. Dit kan de workflow zelf zijn of door de goedkeurders te wijzigen in het onderdeel Configuratie en dan kiezen voor Dimensies en Goedkeurders toewijzen.

Ellis2
CHAMPION *

door Ellis2

Ik heb het gevonden! Thanks

 

Ellis2
CHAMPION *

door Ellis2

Nog een klein vraagje: Waar zet ik aan dat de medewerker een mailtje krijgt als er een nieuwe factuur in approval staat voor goedkeuring?

Goedgekeurde oplossing
Erik van den Berg
VISMA

door Erik van den Berg (Bijgewerkt ā€Ž07-09-2021 11:12 door Erik van den Berg VISMA )

Als de medewerker ingelogd is dan kan dat vastgelegd worden onder Instellingen in Approval

Goedgekeurde oplossing
Erik van den Berg
VISMA

door Erik van den Berg

Voor de nieuwe medewerker moet een  gebruiker zijn aangemaakt in Visma,net Admin. Ook moet de medewerker de Approval rol krijgen in voor het betreffende bedrijf. Daarna moet de workflow worden aangepast. Dit laatste doe je in Approval zelf.
En voor de oude medewerker kun je in Approval een vervanger instellen. Dit is dan de nieuwe medewerker.

Ellis2
CHAMPION *

door Ellis2

Nieuwe medewerker kan gewoon is Vism.net, dus medewerker is aangemaakt in Visma. Er is een Subaccount aangemaakt voor de nieuwe medewerker.  In de inkoop factuur subrekening goed ingevuld en toch komt er een melding: Visma.net approval kan geen workflow aanmaken...Reden Geen goedkeurders?