Mijn Communities
Help
habers
CONTRIBUTOR ***

betalingen debiteuren of crediteuren afstemmen

door habers

IS het mogelijk meerdere facturen in 1 keer te selecteren bij een bankontvangst enof betaling/ bv er wordt 1000 euro betaald voor 3 facturen, moet dan alle drie apart selecteren? of kun deze in 1 handeling selecteren ?

5 ANTWOORDEN 5

door Michiel Broek - Arch-IT (Bijgewerkt ‎25-05-2020 16:18 door Michiel Broek - Arch-IT PARTNER )

 

Het is wel duidelijk dat degene die deze functionaliteit heeft uitgedacht nog nooit betalingen heeft verwerkt die bestaan uit tientallen (credit)facturen. En waarvan ook de betalingsspecificatie niet wordt aangeleverd. In dat geval is de eindgebruiker echt tijden aan het puzzelen, regeltje voor regeltje.

 

Een intelligent scherm waarin je met enkele muisklikken de facturen bij elkaar klikt waarbij er ook een tellertje met het totaalbedrag meeloopt lijkt mij zeker niet teveel gevraagd anno 2020.

 

 


https://www.arch-it.nl - AccountView & Visma.net Expert Center, consultancy, maatwerk en advies.

door Elbert Dannenberg

in 1x meerder facturen kunnen selecteren zou mooi zijn helemaal als het ook nog eens verschillende soorten documenten betreft.

door sanderdercksen

Het is mogelijk om meerdere facturen te selecteren in 1 afschriftregel. Zie hiervoor het filmpje uit onze Visma Academy voor de bankverwerking:

 

 

habers
CONTRIBUTOR ***

door habers

Dat meerdere klikken , dus het selecteren van de facturen kan dat niet in 1 handeling. ipv 1 selecteren en weer 1 selecteren en weer 1 selecteren.  bv door toestencombinatie waarbij de facturen kunt aanwijzen?

door sanderdercksen

Dat is helaas (nog) niet mogelijk. Dit is wel iets dat hoog op onze wensenlijst is opgenomen.

Ik verwacht daar zeker dit jaar meer mogelijkheden.

Met de optie Documenten ophalen worden automatisch facturen gekoppeld op basis van ouderdom, dus in sommige gevallen zou je die knop ook kunnen toepassen.