Mijn Communities
Help
Ellis2
CHAMPION *

e-mail ontvangen van Afgekeurde en geannuleerde facturen

door Ellis2

Hoe kan ik instellen dat ik een e-mail krijg als iemand een factuur afkeurt of annuleert in Approval?

4 ANTWOORDEN 4
Goedgekeurde oplossing
Marvin - About Software
PARTNER

door Marvin - About Software

Hi Ellis,

 

Als je het start dashboard oproept zul je een nieuwe tegel vinden met 'Afgekeurde inkoopfacturen' zien. Als je er op klikt laat hij de facturen zien en de opmerking van de persoon die hem heeft afgekeurd. We kunnen ook een melding maken, maar die verstuurt hooguit eens per 2 uur, dus ik zou eerst even proberen hoe de tegel bevalt.

 

Gr. Marvin

Ellis2
CHAMPION *

Hi Marvin,

Het gebeurt niet vaak dat facturen door de goedkeurders worden afgekeurd of geannuleerd. Dus ik wil graag een e-mail ontvangen als er een factuur wordt afgekeurd of geannuleerd. Het geeft niet dat die e-mail 2 uur later komt, maar dan weet ik in ieder geval dat ik actie moet ondernemen.

 

Hi Ellis,

Nog even uitgezocht. Met meldingen kunnen we deze helaas niet oplossen. Het systeem krijgt geen wijziging door wanneer Approval de status op 'Afgewezen' zet, dus kan ik geen melding verzenden.

Ik zou dan voorlopig toch de tegel gebruiken. Wellicht komt er later een notificatie beschikbaar, maar daar kan ik weinig over zeggen.

Gr. Marvin

Hi Ellis,

 

Oke, ga ik na even achteraan. Mooiste zou een notificatie zijn (dat belletje bovenin), maar die kon ik niet vinden voor Inkoopfacturen. @sanderdercksen misschien een idee om toe te voegen aan de lijst voor dit doel?

 

Gr. Marvin