Mijn Communities
Help
Salden
CHAMPION **

1 verlofkaart en 2 IKV's

door Salden

Tot mijn grote vreugde heeft de overheid recent goedgekeurd dat een op een tijdelijke contractuitbreiding geen hoge WW van toepassing is. M.a.w. ik hoef voorlopig geen twee aparte IKV's-contracten-verlofkaarten enz. aan te maken voor een paar uur contractuitbreiding. 
Medewerkers begrijpen deze knip niet en hebben moeite met het indienen van verlof omdat ze twee verlofkaarten hebben. Ook bij het pensioenfonds liep dit mis. Zo kreeg een medewerker een brief dat hij was afgemeld voor het pensioenfonds terwijl het enkel om afloop van een tweede contract ging.
Graag zou ik als verbeterpunt willen aandragen dat het mogelijk moet zijn om 1 verlofkaart te hanteren voor 2 IKV's.

Of is er al een trucje om het beste uit beide werelden te combineren terwijl alles qua cijfers uiteraard gewoon klopt.

1 ANTWOORD 1
Salden
CHAMPION **

door Salden

Ik loop weer tegen dezelfde vraag aan die ik ruim een half jaar geleden heb gesteld. Is hiet inmiddels al meer bekend over?

De vraag is dus, kun je een verlofkaart hanteren bij twee IKV's? Of loopt er dan e.e.a. in de soep qua gewerkte uren, dagen enz.