Mijn Communities
Help
Ginger
CONTRIBUTOR ***

Hoe aanpassen of (bestaande) medewerker loonstrook als bijlage of alleen notificatie wil ontvangen?

door Ginger

Wanneer ik een nieuwe medewerker aanmaak, kan ik in het proces aangeven of een bepaald e-mailadres gebruikt moet voor salarisinformatie. Daarbij heb ik de keuze om aan te geven of er niets moet gebeuren als de nieuwe loonstrook er is, of deze al bijlage meegestuurd moet worden of dat er slechts een notificatie moet worden verstuurd dat de nieuwe loonstrook klaar staat in het e-dossier.

 

Op het moment dat de medewerker in het systeem staat, zie ik deze keuze-opties niet meer terug. Ook niet als ik een nieuw e-mailadres wil toevoegen of als ik bij meta-data kijk.

 

Concreet: stel, een medewerker kreeg eerst de loonstrook als bijlage en wil dit gewijzigd hebben in enkel een notificatie naar zijn e-mailadres. Hoe en waar kan ik dat aanpassen?

4 ANTWOORDEN 4
Teunise
CONTRIBUTOR *

door Teunise

Kan ik dit, als medewerker, zelf ook wijzigen?

Ginger
CONTRIBUTOR ***

door Ginger

Dankjulliewel @wtentije @Paul Roep 

Die zat goed verstopt. Dat was inderdaad wat ik zocht!

Goedgekeurde oplossing
wtentije
CONTRIBUTOR ***

door wtentije

wtentije_0-1669211130502.png

 

Goedgekeurde oplossing
Paul Roep
VISMA

door Paul Roep

Beste Ginger,

Ik heb het vermoeden dat je kijkt in de sectie 'E-mail' terwijl het veld 'E-Loonstrook afhandeling' terug te vinden is in de sectie 'Persoonlijke gegevens'. In de sectie 'E-mail' geef je alleen aan naar welk emailadres de loonstrook verstuurd moet worden. 

Kun je hier verder mee?