om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Heeft iemand ervaring met het importeren van verlofuren? Wij hebben op diverse manieren de werkinstructie CSV-bestand importeren ingelezen, maar krijgen op alles een foutmelding.
De kolommen die getoond worden in de foutmelding komen niet overeen met de vermelde volgorde in de verlofinstructie.
We hebben 97 mdw die extra uren hebben gekocht, die we graag via import willen verwerken.
Alle input is welkom. Bedankt alvast!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wij verwerken dit ook op deze wijze, maar het is heel omslachtig. Hopelijk kunnen we in de nieuwe versie een normaal excel bestand inlezen, zoals ook bij de import in de sectie poersoonsgegevens.
Hallo Esther,
de documentatie van Visma is erg beknopt, maar het is me een tijdje geleden gelukt.
ik heb een excel bestand gemaakt om de beginsaldo te importeren met de volgende opmaak:
kolom a is het volgnummer
kolom p is het aantal, waarbij je geen komma moet gebruiken bij decimalen maar een punt.
dan het bestand opslaan als csv bestand, (zonder titels opslaan)
dan het bestand bewerken met bijvoorbeeld wordpad en de ";" vervangen door een ","
ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar. Zo'n twee jaar geleden heb ik dit uitgebreid besproken/getest met de support afdeling. Maar helaas zonder resultaat.
Copyright 2023 Visma Community. All right reserved.