Mine produkter
Hjælp
Sara Frederiksen
CHAMPION **

Mulighed for at sætte vikar op til at kunne godkende

Status: Undersøges nærmere

Når en chef skal på ferie, vil det være rigtig godt, hvis de kan sætte en vikar op til at godkende for dem i den periode.

De skal fx kunne skrive, at de har ferie 1/7 - 15/7 2018 og så vil systemet automatisk vise registreringerne hos den person som er sat op til at være vikar, i den nævnte periode.

Når en chef holder fx sommerferie og vi har deadline til lønnen, har vi en del problemer med at få godkendt registreringerne til tiden.

7 Kommentarer
Marlene Due
VISMA
af Marlene Due
Status changed to: Status: Undersøges nærmere

Kære Sara

 

Tak for dit forslag.

Vi beklager lang responstid! Der har desværre været en fejl på automatisk notifikation på nye idéer til os.

Dit forslag er er straks sent videre til vurdering hos vores konsulentteam, og du hører fra os, så snart de har undersøgt dit forslag.

 

Mh Marlene Due

Community Manager

Sara Frederiksen
CHAMPION **
af Sara Frederiksen (Opdateret ‎21-06-2018 09:22 af Sara Frederiksen )

Som en tilføjelse til denne ide, må det gerne noteres, at vikaren ikke skal have adgang til medarbejdernes data (løn mm.) men kun deres fravær- og lønregistreringer.

 

Marlene Due
VISMA
af Marlene Due

Hej Sara 

 

Tak for tilføjelsen - den idé tager jeg med videre. Du hører fra os når vi har set nærmere på dine ideer.

 

God weekend 🙂

 

Mh 

Marlene 

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous
JA - det er et KÆMPE ønske herfra også!!! og noget vi i den grad mangler i dagligdagen... ... dog skal det være sådan, at vikaren ikke skal kunne se mederarbejdernes personalefiles generelt. De skal blot have adgang til at godkende fravær og lønregistreringer - intet andet, så vi ikke får problemer med GDPR 🙂
Marlene Due
VISMA
af Marlene Due

Hej Pia

 

Tak for yderligere input, den tager jeg med videre:-)

God dag.

 

Mh Marlene

JuliePedersen
CONTRIBUTOR ***
af JuliePedersen

Hej 

 

Er der sket noget vedrørende dette gode forslag? Er det gennemført eller er det ikke udviklingsidé der har høj prioritet? 

 

Mvh Julie

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Hej Julie

Der er ikke sket noget i forhold til dette ønske. Det ligger stadig i bunken med en lang række andre gode udviklingsønsker - store som små.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.