annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in

Log på eller lav en ny bruger for automatisk at få relevante områder

CONTRIBUTOR **

Samlet fraværsoverblik i kalenderform til lederne

(updated by SarahKirstine__ ‎07-10-2020 13:00 )
Status: Ny idé

Ledere kan se deres teams samlede fraværsregistreringer i en kalender for et få et fuldt overblik, hvornår medarbejderne er fraværende (ferie, sygdom, omsorgsdage mv.)

9 Kommentarer
Status changed to: Status: Ny idé

Hej @SarahKirstine__,

Spændende ide! 
Jeg vil sende den videre til de ansvarlige for området og udviklingen af produktet, som vil vurdere yderligere. 

De vil give feedback i denne tråd 🙂

Mange tak for din ide! 

Du ønskes en rigtig god dag,

Med venlig hilsen

Thor Lundehøj

CONTRIBUTOR ***

Det syntes jeg også er en god ide. Vi har tidligere efterlyst det

CONTRIBUTOR ***

Det vil være en stor hjælp til vores ledere.

Det er muligt for en leder at se egne medarbejderes ferie i en kalender i Visma HR. Det er i menupunktet Arbejdskalender. Her kan man vælge afdeling og medarbejdere, som man vil se i en samlet kalender. Kalenderen kan ikke udskrives eller eksporteres til andre kalendersystemer. 

Hvis I ikke har menupunktet Arbejdskalender i jeres løsning, eller hvis jeres ledere ikke har adgang til at se denne kalender, kan I ved henvendelse få den tilføjet.

CONTRIBUTOR *
Jeg har pt ikke adgang til Arbejdskalender, men siger ja tak til en samlet fraværsoverblik i kalenderform!
CONTRIBUTOR ***

Jeg har heller ikke pt. adgang til Arbejdskalender, men siger ja tak til en samlet fraværsoverblik i kalenderform.

Vi I give besked når jeg kan se den

CONTRIBUTOR *
Update: Fik guidance til Arbejdskalender: My Visma --> Medarbejdere --> Arbejdskalender
CONTRIBUTOR ***

Tak for info. Så har jeg den også

CONTRIBUTOR ***
Hvis man har flere typer fravær kan man ikke i arbejdskalenderen vælge hvilken type man vil have overblik over. Det kan være lidt uoverskueligt. Man kan eks. ikke kun vælge ferie type 40.