Mine produkter
Hjælp
PiaSkovAndreasen
CHAMPION *

Udtræk af IP-koder i rapport

Status: Implementeret

I ingen af Visma HRs og Visma Løns rapporter kan man udtrække info om IP-koder tilknyttet medarbejderne.

Det ville være lækkert, hvis det kunne tilføjes - evt. som valgfrit felt - i en af rapporterne!

Mange hilsner

Pia Skov Andreasen

5 Kommentarer
Sara Frederiksen
CHAMPION **
af Sara Frederiksen

Enig, det ville være rart hvis man kunne tilvælge det i rapporterne fra Visma HR.

 

@PiaSkovAndreasen hvis du står og skal bruge det og har adgang til Rapport modulet, så kan du lave en rapport på det der.

 

Hilsen Sara

PiaSkovAndreasen
CHAMPION *
af PiaSkovAndreasen

Tak @Sara Frederiksen … det ved jeg, men det har vi desværre ikke adgang til 😞 så jeg savner det i en af 'standardrapporterne'...

 

Hilsen Pia

af Thor Lundehoj
Status changed to: Status: Ny idé

Hej @PiaSkovAndreasen,

 

Tak for forslaget!

 

Jeg kender desværre ikke så meget til systemet selv, men jeg har sendt din ide videre til vores udviklings team. De vil kigge på muligheden for at realisere din ide.

 

Med venlig hilsen,

Thor Lundehøj

Poul Henningsen
CONTRIBUTOR **
af Poul Henningsen

Hej @PiaSkovAndreasen

 

Jeg ved godt, at det er en gammel tråd, men jeg stødte på den i forbindelse med adventskalenderen 2020, hvor Visma som adventsgave har udviklet en makro til Excel til opsplitning af rapporten Medarbejderstamkort (læs mere her https://community.visma.com/t5/Nyheder-i-Visma-Lon/2-lage-er-aben-i-Visma-Enterprises-Adventskalende...).

 

Rapporten Medarbejderstamkort indeholder bl.a. IP-koderne på medarbejderne, og med ovennævnte gave, er det enkelt at finde IP-koderne i rapporten, da de splittes ud på en særskilt faneblad i Excel-arket.

 

Hilsen Poul Henningsen

af Thor Lundehoj
Status changed to: Status: Implementeret

Det er helt korrekt. Som @Poul Henningsen nævner har vi i vores adventskalender et link til SplitStamkort - din hjælp til et mere overskueligt stamkort i Excel, som bør være løsningen på din forespørgsel 🙂 

 

Du kan finde artiklen her

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.