Mine produkter
Hjælp
AnjaH
CONTRIBUTOR ***

Faste lønoplysninger pr. medarbejder - mere plads

Status: Accepteret

Hej Visma

 

Jeg har mange faste oplysninger på mine medarbejdere og jeg kunne godt tænke mig at "læseruden"

med faste lønoplysninger pr. medarbejder var større, så jeg ikke kun kan se 5 oplysninger.

 

"Læseruden" kunne enten gøres større så den indeholdt evt. 15 oplysninger eller man kunne vise de gældende oplysninger og at historikken så kunne ligge i en "drop-down" liste.

 

Hvis mit ønske er uklart, så ring eller skriv 🙂

 

Mvh. Anja Hedemann

14 Kommentarer
Majken Hallgrimsson
CONTRIBUTOR ***
af Majken Hallgrimsson

Hej Anja

En rigtig god ide. Har tænkt det samme. 

Mvh Majken 

Benjamin Nielsen
CHAMPION *
af Benjamin Nielsen

Hej Anja,

 

Jeg tilslutter mig dette ønske, især ideen om et "arkiv" så det kun er gældende løndele der er synlig!

 

God jul 🙂

af Anne Robertsen
Status changed to: Status: Accepteret
 
Benjamin Nielsen
CHAMPION *
af Benjamin Nielsen

Hej @Anonymous 

 

Denne ide blev accepteret for ca. 14 måneder siden. Har du en status på hvornår I forventer at den bliver implementeret? 🙂

 

Mvh Benjamin

LGHansen
CHAMPION ***
af LGHansen

Jeg tilslutter med 100% - Det ville være fantastisk hvis det kunne komme igennem.
Vil lige tilføje at også en udvidelse af feltet de variable lønoplysninger så kan man også her kan se flere linjer og beløb/antal/sats vil gøre systemet mere overskueligt.

 

AnjaH
CONTRIBUTOR ***
af AnjaH

Det kunne være rigtigt dejligt med en status på denne.

 

Mvh. Anja

af Anja Bogaerdt

Hej Anja

Det er en rigtig god idé og ville give et bedre overblik. Vi har dog ikke en status lige nu og her.

I Visma HR kan du se det overblik på medarbejderens faste lønoplysninger, som du efterlyser.  Der vises en hel side med de aktive gældende lønoplysninger, og lønarter med slutdato skjules. Du kan skifte til Visma HR via et link fra lønsystemet i hovedmenuen i venstre side. Jeg håber at det kan være en hjælp i mellemtiden 🙂

 

God dag

Anja

AnjaH
CONTRIBUTOR ***
af AnjaH (Opdateret ‎17-03-2022 09:19 af AnjaH )

Tak for svar @Anja Bogaerdt  🙂

 

Jeg er klar over funktionen i VismaHR, men det andet kunne jo være rart, når nu funktionen findes et sted. Jeg og andre må væbne os med mere tålmodighed og fortsat bruge tid på hoppe frem og tilbage.

 

Mvh. Anja

Benjamin Nielsen
CHAMPION *
af Benjamin Nielsen (Opdateret ‎17-03-2022 14:30 af Anja Bogaerdt VISMA )

 Hej Anja,

 

Tak for info 😉

 

Da Anne accepterede ideen (for 14 måneder siden) skabte det jo en forventning blandt os kunder om at der rent faktisk ville komme en meget ønsket forbedring af systemet, der hvor det efterhånden er meget irrelevant/forældet data, samt begrænset visning af slutdato.

 

Jeg kan se at denne ide er den eneste der pt. har status af accepteret og derfor må det også antaget at det er den ide der er længst i udviklingskataloget - af brugerønsker!

 

En god kundetilfredshed handler i høj grad om kommunikation og forventningsafstemning og derfor ønsker jeg at du/I melder klart ud om en estimeret implementering af denne ide, i stedet for at give os et standard svar: "Vi har dog ikke en status lige nu og her", som i virkeligheden bare gør (i hvert fald mig) en ærgerlig og skuffet, for det signalerer at ønsket ingen prioritering har!

 

Hav en dejlig dag Anja og hils i baglandet 🙂

 

Mvh Benjamin

LGHansen
CHAMPION ***
af LGHansen

Tak for dit fif AnjaH.

Jeg er utryg ved at bruge Visma HR til opslag. Jeg kan se at eks. afdeling ikke bliver opdateret til Visma Løn og at eks. rapporten fødselsdage ikke viser alle medarbejder.

af Anja Bogaerdt

Hej LGHansen

Hvis du mangler oplysninger i Visma HR skyldes det, at du plejer at oprette medarbejderne i lønsystemet og derved 'mister' du nogle oplysninger i Visma HR. Hvis du derimod altid opretter nye medarbejdere i Visma HR, så kan obligatoriske felter som afdeling og fødselsdag ikke springes over, og du er sikker på at få alle felter udfyldt. De medarbejdere der mangler oplysninger, kan også blive opdateret. 

Jeg kan også anbefale dette kursus i Visma HR 🙂

https://community.visma.com/t5/Kursus-i-Visma-HR/Visma-HR-fra-A-Z/ba-p/273936

af Anja Bogaerdt

Hej Benjamin

 

Stort set alt hvad der udvikles,  kommer på baggrund af ønsker fra jer kunder, bortset fra lovgivning selvfølgelig, og vi sætter meget pris på at få gode ideer og inspiration fra jer.

Ideerne kommer ind via mange forskellige kanaler, f.eks. hotline, kurser, årsmøder, konsulentmøder osv.

Community er en ud af mange indgange og ønskerne lægges i en samlet pulje og prioriteres og estimeres ud fra f.eks. hvor mange, der er kommet med det.

Jeg kender desværre ikke status på dette specifikke ønske, men det er ikke et udtryk for at det ikke er prioriteret.

 

God dag 🙂

Anja

LGHansen
CHAMPION ***
af LGHansen

Anja Bogaerdt Det er nyt for mig. Fra starten har I lært mig at oprette i Visma løn. Jeg troede man skulle købe special adgang, for at have adgang til Visma HR?

af Anja Bogaerdt

Visma HR er en del af løn-suiten i dag, og når man har adgang til lønsystemet har man også adgang til Visma HR, og ellers kan man få det 🙂

Det er selvfølgelig frivilligt om man vil bruge sin adgang, men der er mange gode rapporter og hvis man gerne vil kunne bruge dem, som f.eks. fødselsdags- og jubilæumslister - ja så kræver det at man opretter sine nye medarbejdere fra Visma HR.

Ellers må du sige til, så hjælper vi dig gerne i gang.

 

Mvh.

Anja

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.