Mijn Communities
Help
Nico vander Bent
CHAMPION ***

pop up scherm

door Nico vander Bent

goedemorgen ik weet niet zo goed waar ik deze opmerking moet plaatsen!! maar vind het erg vervelend om bijgaande pop up elke keer weer te ontvangen. Kan deze verwijderd worden

Knipsel.PNG

4 Opmerkingen
Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

Daar had ik ook last van en heb in februari 2024 een request (nr. 42697629) ingestuurd bij de helpdesk.

@Laura Holm is daarmee bezig. Een paar weken geleden heb ik alleen onderstaande communities geselecteerd en volgens mij krijg ik deze pop-up melding niet meer. 

MoniquevanBerkel_0-1717400225632.png

 

Nico vander Bent
CHAMPION ***
door Nico vander Bent

Toch bijzonder dat dit dan niet aan alle gebruikers gecommuniceerd wordt! Ik heb alleen visma Community niet! wordt gek van al die communities 🙂

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

@Nico vander Bent Dit was destijds het antwoord:

 

We zijn druk bezig met de Peple Community uit de Raet structuur te ontvlechten. Ik kan me voorstellen dat het enorm storend is als je informatie van de verkeerde producten ontvangt. Je zou er sinds vandaag al minder last van moeten hebben, maar ik zal alle Visma.net community leden nalopen.

 

Ze zijn bezig om het te ontvlechten, maar er zitten nog veel klitten in (haha)!

lauraholm
VISMA
door lauraholm

@Nico vander Bent Ik heb het berichtje verplaatst naar de Peple community, omdat dit productoverstijgend geldt. 

@Monique van Berkel Wat een mooie manier van omschrijven! 🙂 Inderdaad zijn sommige 'klitten' wat lastiger te verwijderen, of hebben iets langer tijd nodig, maar we zijn achter de schermen hier nog zeker mee bezig.