Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

1 vermelding per (hoofd-)onderwerp in mailberichten community

door FBB Zorgboog
Status: Nieuw

Vaak wordt er door veel personen gereageerd op een onderwerp in de community.

Gevolg: heel veel vermeldingen in de dagelijkse Visma Community samenvatting.

 

Is het niet mogelijk in die mails enkel het onderwerp te tonen i.p.v. alle losse reacties.

Dus 1 regel: Youforce Self Service

                                     Weergave Infoblok

I.p.v. de 15+ vermeldingen die je nu in de mail ziet staan.

6 Opmerkingen
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Hallo @FBB Zorgboog,

 

Wat voor Community samenvatting bedoel je? Ik ontvang dagelijks veel mails omdat ik geen enkele melding wil missen, aangezien er nog geen beter alternatief is. Een samenvatting heb ik hier nog nooit tussen zien staan. Waar heb je dit ingesteld?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hoi,

Bedoel je wellicht deze instelling:

Sluis_1-1668673583584.png

Ik heb dit niet geprobeerd omdat ik zelf liever alles zie, net als Raymond.

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Raymond_de_Rozario excuses voor de vertraagde reactie, maar de mail die ik ontvang heet officieel Dagelijkse samenvatting. Dit heb ik ingesteld bij Proefiel > Instellingen > abonnementen en bladwijzers.

 

@Anonymous dank voor de suggestie, ik ga proberen wat er in de mail komt wanneer ik die optie selecteer. heb nu Use default ingesteld staan

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

@FBB Zorgboog voor de paar dagen inclusief weekend hoef je geen excuses aan te bieden hoor 😉

Helaas vind ik onder abonnementen en bladwijzers geen optie "dagelijkse samenvatting". 

Het meest logische (voor mij) zou zijn "meldingsinstellingen" of "e-mailindeling", maar niets wat daar op lijkt? Heb je misschien meer informatie?

Raymond_de_Rozario_0-1669014259804.png

 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Raymond_de_Rozario je moet inderdaad naar meldingsinstellingen en daar dan een stukje naar beneden 

FBBZB_0-1669017876912.png

 

FBBZB_1-1669017894023.png

Zoals je ziet heb ik soms gekozen voor dagelijks overzicht en soms voor default = onmiddellijk

Nadeel is uiteraard dat je nieuwe updates pas de volgende ochtend ziet, maar voordeel is weer een stuk minder mailtjes én verstoringen😁

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

@FBB Zorgboog , dank je wel. Dan laat ik mijn instellingen eerst op direct staan. Met de huidige frequentie van het aantal verstoringen is het vanuit mijn functie handiger/wenselijk om direct op de hoogte te worden gesteld. Ik denk dat mensen nog meer zijn geholpen met een optie waarbij je een onderwerp op "niet meer volgen" kan zetten. Hier zou ik zelf enorm mee geholpen zijn.