Mijn Communities
Help
Doddreest
CHAMPION *

Aangepast filter voor arbeidscontract in Workflow plus procedure op basis van peildatum vandaag

door Doddreest
Status: In onderzoek

Goedendag,

het aangepaste filter in de Workflow plus procedure werkt niet zoals ik verwacht had. 

Ik heb een beslissingstaak gemaakt waarbij er een extra taak gaat naar de manager zodra iemand een tijdelijk contract heeft.  Dit werkt wel totdat er een onbepaalde tijd contract in de toekomst bij de medewerker wordt toegevoegd. Het filter kijkt dan naar de laatst toegevoegde contract regel. Dit is in mijn optiek niet juist. Op het moment van insturen heeft de medewerker nog een tijdelijk contract en ik zou graag willen zien dat het filter naar de peildatum [vandaag] kijkt en niet naar toekomst regels.  

Indien dit niet mogelijk is, dan zou een extra filteroptie waarin je een peildatum [vandaag] kan opgeven ook werken voor ons.

Filter WF.png

1 Opmerking
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ