- Als nieuw markeren
- Als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
Aangepast filter voor arbeidscontract in Workflow plus procedure op basis van peildatum vandaag
Goedendag,
het aangepaste filter in de Workflow plus procedure werkt niet zoals ik verwacht had.
Ik heb een beslissingstaak gemaakt waarbij er een extra taak gaat naar de manager zodra iemand een tijdelijk contract heeft. Dit werkt wel totdat er een onbepaalde tijd contract in de toekomst bij de medewerker wordt toegevoegd. Het filter kijkt dan naar de laatst toegevoegde contract regel. Dit is in mijn optiek niet juist. Op het moment van insturen heeft de medewerker nog een tijdelijk contract en ik zou graag willen zien dat het filter naar de peildatum [vandaag] kijkt en niet naar toekomst regels.
Indien dit niet mogelijk is, dan zou een extra filteroptie waarin je een peildatum [vandaag] kan opgeven ook werken voor ons.
- Meer ideeën zoeken die zijn getagd met:
- peildatum filter
- Workflow Plus
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.