Mijn Communities
Help
Ronald Fokkens
CHAMPION *

Aanpassen toegangsmail vanuit Visma Admin No-reply

door Ronald Fokkens
Status: Bestaat al

Graag de tekst van de no-reply mail vanuit Visma aan (nieuwe) gebruikers aanpassen of aangeven hoe wij dit zelf kunnen aanpassen.

 

Gaat in ieder geval om deze zin: “U ontvangt deze e-mail omdat u van TSSSystemUser TSSSystemUser (TSSSystemUser) toegang hebt gekregen tot Visma.net.”

 

Kan ik of jullie ergens deze TSSSystemUser aanpassen

Deze typering is niet duidelijk voor onze medewerkers.

 

Hier stond eerder altijd zoiets: “U ontvangt deze e-mail omdat u van Ronald Fokkens (ronald.fokkens@kwadrantgroep.nl) toegang hebt gekregen tot Visma.net.”

 

En de "knop" Aanmelden duidelijker markeren. Nu zien medewerkers het soms niet als drukknop. Toevoegen van iets dergelijks: Druk op onderstaande link.

 

 

3 Opmerkingen
Nathalie Cuperi
CONTRIBUTOR ***
door Nathalie Cuperi

TSSSytstemUser zegt onze medewerkers al niets, maar dat het dan ook 3x (!!) achter elkaar geplakt moet worden... 

door Nico_van_der_Reijden

Bij de Bedrijfsinstellingen in Talent kan de admin User worden aangegeven. Deze gegevens worden dan gebruikt voor het samen stellen van deze mail. Als deze niet bekend is dan wordt deze standaard gevuld met 'TSSSystemUser'. Vandaar ook driemaal nl.

 

"Voornaam" "Achternaam" (emailadres) bij onbekend / niet ingesteld wordt dat dan: "TSSSystemUser" "TSSSystemUser" (TSSSystemUser").

 

Mocht deze AdminUser wel zijn ingesteld dan adviseer ik dit als een issue bij de supportdesk te melden en zal dit verder onderzocht moeten worden

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Zie aanvullende informatie in het idee