Mijn Communities
Help
AKoelink
CHAMPION **

Api koppeling met Reisbalans!

door AKoelink
Status: Afgewezen

Wij starten binnenkort met Reisbalans. De app die ervoor zorgt dat we makkelijker onze reizen kunnen declareren. Maar wat blijkt: er is geen API koppeling. En dat zou toch wel mogelijk moeten zijn. Vanuit Reisbalans heb ik begrepen, dat Visma daar niet hard voor loopt. Maar wie o wie wil dit ook? Misschien veel duimpjes en dan op die manier laten weten dat we er wel behoefte aan hebben? 

4 Opmerkingen
door Caroline Schaap

Beste @AKoelink,

 

Vanuit Visma is er zeker een API beschikbaar hiervoor, het is aan Reisbalans om aan hun zijde de API te configureren.

Met wie heb je contact gehad? Misschien is het goed als we nogmaals met hen om de tafel gaan.

AKoelink
CHAMPION **
door AKoelink

Ik heb dit meteen doorgespeeld naar mijn contactpersoon bij Reisbalans (Wout Zellenrath). Ik vraag bij hem vandaag een update op. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dank voor uw idee 

Wij gaan hier geen aparte ontwikkeling voor doen

Zoals Caroline aangeeft hebben we een generieke API beschikbaar waarmee Reisbalans data van Visma HRM en Payroll kan ophalen 

AKoelink
CHAMPION **
door AKoelink

Daar ben ik inmiddels van op de hoogte. Alleen de API werkt nog niet helemaal goed vanuit Visma. Er komen teveel velden mee. Maar dat is iets tussen Reisbalans en Visma. Ik stap er tussenuit.