Mijn Communities
Help
lauraholm
VISMA

Bij gebruik van de AO master - kind zou ik graag de mogelijkheid hebben om in te stellen welke velden/secties beschikbaar zijn voor rollen binnen talent. (EDU 113)

door lauraholm
Status: Gerealiseerd

Bij gebruik van de AO master - child zou ik graag de mogelijkheid willen hebben om in te stellen welke velden / secties beschikbaar zijn voor rollen binnen talent. Als gebruiker wil ik een extra optie om te laten zien welke secties / velden op een sectie zichtbaar zijn en kunnen worden gewijzigd door een bepaalde rol. Als voorbeeld kunnen we de schooldirecteur nemen. Momenteel kan ik binnen Talent selecteren welke velden / secties beschikbaar zijn en kunnen worden gewijzigd of bekeken, maar niet elk veld op de sectie hoeft aan de schooldirector te worden getoond, maar je hebt de velden als AO-beheerder nodig om je werk te doen. Wat door bijna elke klant met een AO-masteropstelling is voorgesteld, is dat ze graag een apart talent / mijn talent / nieuw willen creëren, zodat ze de weergave kunnen splitsen in iets dat ze aan de eindgebruiker willen laten zien. Een andere optie die mustafa heeft voorgesteld, zou een wijziging in de metadata kunnen zijn, waar we kunnen selecteren welke soort (en) rollen records kunnen bekijken / wijzigen en die wordt gebruikt om het scherm op te bouwen dat de eindgebruiker ziet (maar dit zou de oorzaak van de applicatie vertragen het moet de autorisatie controleren).

1 Opmerking
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit is met aanpassingen in Mutatie formulieren gerealiseerd