Mijn Communities
Help
Miranda Peelen
CONTRIBUTOR **

Bijlage meesturen bij sjablonen

door Miranda Peelen
Status: In onderzoek

Het zou fijn zijn als bij een sjabloon een of meerdere bijlages meegestuurd kunnen worden. Bijvoorbeeld een bedrijfsreglement of functieomschrijving bij een contract. Of een verzuimreglement bij een ziekmelding.

2 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Jordy Kamphuis
Status changed to: Status: In onderzoek

@Miranda Peelen Allereerst dank voor je wens. Zoals Rene aangeeft gaan we zeker kijken hoeveel stemmen je idee krijgt. In de tussentijd wil ik hem graag alvast iets beter proberen te begrijpen en hoop dat je mij daarin wat meer informatie kunt geven. 

Je noemt een aantal voorbeelden in je wens, waarvan ik denk dat ze op een bepaalde manier al mogelijk zijn. Wellicht ben je daarvan op de hoogte, wellicht ook niet.

Voor bijvoorbeeld het versturen van een verzuimreglement bij een ziekmelding zou je ervoor kunnen kiezen om binnen verzuim een sjabloon op te nemen waarin het verzuimreglement staat van jullie organisatie. Wanneer iemand ziekgemeld wordt, zou je dit sjabloon automatisch kunnen laten generen en versturen per e-mail naar de medewerker nadat de ziekmelding is verwerkt. Dit zou indirect een 'bijlage' versturen nadat deze specifieke actie wordt uitgevoerd. 

Voor acties als het wijzigen van een functie, om daaraan de functieomschrijving mee te sturen, zou je achter de actie die je uitvoert (waarschijnlijk in persoonsgegevens), een workflow plus procedure kunnen laten starten die ook hier weer een sjabloon (met de inhoudelijke beschrijving) verstuurd naar de medewerker. Of een mail die je kunt laten versturen die verwijst naar de bedrijfsdocumenten waar e.e.a. terug te vinden is. 

Als bovenstaande opties niet zijn waar je naar zoekt, zou ik graag een aantal concrete voorbeelden willen weten waarmee jij geholpen zou zijn. 

Alvast dank!