Mijn Communities
Help
Petra Kranenburg
CHAMPION ***

Dienstreizen met auto en fiets

door Petra Kranenburg
Status: Realisatie waarschijnlijk

Wij hebben voor dienstreizen met de auto en fiets verschillende vergoedingen. Voor de auto krijg je meer als met de fiets.

 

Nu hebben wij deze vergoedingen ingeregeld door te kiezen voor Dienstreizen auto of Dienstreizen fiets. Als je de juiste kiest krijg je ook de juiste vergoeding, maar kies je bijvoorbeeld Dienstreizen auto en je bedenkt je hier dat je niet met de auto bent gegaan maar met de fiets en je klikt hier het bolletje bij fiets aan dan krijg je alsnog de vergoeding van de auto.  Ik zou daarom willen vragen of het mogelijk is als je hier de keuze fiets kiest je ook de vergoeding voor de fiets krijgt ongeacht welke dienstreis optie je gekozen hebt.

 

Ik hoop dat het zo duidelijk is.

2 Opmerkingen
Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg (Bijgewerkt ‎31-10-2023 16:20 door Marinka Eweg VISMA )
Status changed to: Status: Intake

Hi @Petra Kranenburg, op basis van de naam of omschrijving van een declaratie item kunnen wij auto of fiets niet onzichtbaar maken. Maar waar we wel naar kunnen kijken is of we het duidelijker kunnen maken waar auto of fiets op van toepassing is. Blijkbaar is het niet helemaal duidelijk dat dit alleen wordt gebruikt om de route te kunnen berekenen. 

Hiervoor heb ik intern een item aangemaakt: 3999.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk