Mijn Communities
Help
JittavanderBeek
CONTRIBUTOR **

Documenten koppeling van Visma.net naar arbodienst

door JittavanderBeek
Status: In onderzoek

Wij gaan per 1 maart over naar een nieuwe arbodienst. Deze arbodienst wil absoluut niet in ons Visma verzuim kijken naar de verzuimende medewerker. Nu kunnen wel documenten vanuit de arbodienst naar Visma.net verzonden worden. Weliswaar is daar maar 1 map voor beschikbaar(zou fijn zijn als je de verschillende mappen zou kunnen koppelen voor verschillende documenten), maar is het zo als het is. Maar wat wij nog wel graag gerealiseerd zouden willen zien is dat dat vanuit Visma.net ook documenten richting de arbodienst kunnen gaan, zoals het plan van aanpak en nog eventueel opgestelde gespreksverslagen. Helemaal mooi zou zijn dat ook de aantekeningen bij de taken naar de arbodienst zouden gaan, maar dat is denk ik een utopie. 

 

Ik hoop echt dat dit te realiseren is. 

2 Opmerkingen
John Bouwman
CHAMPION **
door John Bouwman

Een koppeling vanuit Visma.Net naar de Arbodienst is nop dit moment (nog) niet ontwikkeld krijgen wij te horen.  Andersom kan wel, maar wat heb je aan half werkende koppeling..... Dit heeft bij ons ook een hoge prio.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ