Mijn Communities
Help
Marion Heuvelink
CONTRIBUTOR ***

Edossier map kunnen inklappen die uit meerdere submappen bestaat

door Marion Heuvelink
Status: Bestaat al

Wij werken sinds 2019 met Visma en onze map loonstroken en jaaropgaves bestaat uit steeds meer jaren (dus meer lagen). Hierdoor kunnen wij niet meer in 1 scherm het gehele Edossier zien. Als deze mappen inklapbaar zouden zijn is dat wel mogelijk maar deze mogelijkheid bestaat nu niet. Je kunt nu alleen het gehele Edossier inklappen.

3 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

marijke d
CONTRIBUTOR ***
door marijke d

Dag Marion, misschien helpt deze tip je verder: wij hebben een hoofdmap gemaakt, salarisstroken, en daaronder de verschillende jaren. Op die manier kun je de mappen wel inklappen. Zie onderstaand voorbeeld, uitgeklapt en ingeklapt 😉

edossier mappenstructuur.jpg

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Naar aanleiding van onderstaande input van Marijke en verder geen aanvullende reactie ga ik ervan uit dat de uitleg een werkbare oplossing is en daarmee sluit ik dit idee 

 

Dank voor je input