Mijn Communities
Help
Eric Braat
CONTRIBUTOR ***

Extra filter opties bij Functieprofielanalyse

door Eric Braat
Status: Afgewezen

Graag zouden wij bij dit overzicht een mogelijkheid zien om op meerdere selectiecriteria te kunnen filteren. In ieder geval op werknemersgroep of soort aanstelling.

5 Opmerkingen
door Floor Doornebosch
Status changed to: Status: Intake

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen.
We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Nieuw

Dit request staat al bijna 3 maanden open en heeft geen kudo's ontvangen, we gaan daarmee dit verzoek niet op de backlog opnemen 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen
 
Eric Braat
CONTRIBUTOR ***
door Eric Braat

Alleen een afwijzing o.b.v. kudo's blijf ik opmerkelijk vinden en had van een gerenommeerde softwareleverancier minimaal ook een referentie naar de eigen strategie van dit product verwacht zoals aangegeven bij de ontvangst van deze case. 

door Rene van Jole

Dat begrijp ik Eric, echter de backlog is voorzien voor meer dan 5 jaar aan werk, ik wil niet een backlog opmaken en verwachtingen scheppen waarvan we vandaag denken dat we daar op middenlange termijn iets aan gaan doen en daarmee een backlog krijgen die niet meer te overzien is. Verder geven de kudo's voor ons aan of dit verzoek ook breder gedragen wordt in de markt en daarmee hoe belangrijk dit door klanten wordt gevonden.

 

Mochten we wel aanpassingen doen in dit gebied van de software dan kijken we uiteraard altijd met een oog naar of we requests hierover hebben gehad maar voor nu heeft dit voor ons geen hoge prioriteit